Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#78668Neopravnene ztrzeni 99kc pres sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2024, před 3 měsíci

Sabina Vavrova

Znění stížnosti

Dobry den,
po navsteve online ceskych stranek ke shlednuti filmu mi vyskocilo poslat sms - jako povrzeni, ze jsem prislusnik Ceske republiky. Vse bylo vyplnene stacilo jen kliknout na poslat, bylo to na cislo 90309 s predepsanym kodem BBB 144.
Vzapeti mi prisla tato sms z cisla 90309099:
Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu GameGame. http://cz.gamega.me/#/?saleId=12079643 Vice info posli SMS HELP na 90309.

Vubec jsem si takovou sluzbu neobjednala, netusim co to ma byt.
Zadam Vas timto o trvale zruseni teto sluzby, pripadne pravidelne platby a o navraceni penez. I kdyby vraceni penez nebylo mozne, je to pokuta za to, ze jsem hlupak. Kazdopadne Vas slusne prosim o zruseni teto platby a o poskytnuti Vaseho vyrozumeni a potvrzeni, ze je platba trvale zrusena. Dekuji.

S pozdravem

Vavrova


Produkt

Ztrzeni 99kc pres sms cislo 90309099


Požadované řešení

Zadam Vas timto o trvale zruseni teto sluzby, pripadne pravidelne platby a o navraceni penez. I kdyby vraceni penez nebylo mozne, je to pokuta za to, ze jsem hlupak. Kazdopadne Vas slusne prosim o zruseni teto platby a o poskytnuti Vaseho vyrozumeni a potvrzeni, ze je platba trvale zrusena. Dekuji.

S pozdravem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 11:20, před 3 měsíci

Jestliže společnost obdržela finanční prostředky spotřebitele bez právního důvodu, je povinna je navrátit. V případě, že by je zadržovala bez právního důvodu, jednalo by se o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Společnost je možné mimo jiné kontaktovat doporučeným dopisem na adresu sídla - Gočárova třída 1754/48b, 50002 Hradec Králové.

Zároveň je možné kontaktovat banku, která by následně mohla mít možnost zkontaktovat majitele druhého účtu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2024 09:56, před 3 měsíci

Dobrý den, rádi bychom vás požádali o kontaktování naší zákaznické podpory pro podrobnější informace. Můžete nám napsat na e-mail: podpora@comgate.cz nebo zavolat na tel. číslo 228 224 267. Naše zákaznická podpora vám s radostí pomůže s dohledáním detailu platby a vyřešením případného problému. S pozdravem, Tereza z týmu Comgate.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:20, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:44, před 19 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.