Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den dne 8.7.2014 jsem koupil na prodejně v Tišnově tablet Amiko TAB7 s DVB-T tunerem. První reklamace na vypadávající wifi byla asi 3 měsíce po koupi přístroje. Byl mě vyměněn za nový kus. Po příjezdu domů Do Brna jsem zjistil, že tento výrobek nejde vubec spustit, takže jsem byl nucen opět jet do Tišnova, kde mi bylo řečeno, že do dvou dnu tam bude nový. Takže opět cesta do Tišnova.
Další reklamaci jsem podával 13.1.2015 na vypadávajíci wifi. Přístroj jsem na reklamaci dával bez zjevného poškození, pouze byl zalomen konektor do antény.
Vrácen mi byl vrácen neopravený s poškozením zadní strany tabletu.
Reklamace měla být zamítnutá jako neoprávněná z důvodů nešetrného zacházení s výrobkem. S tím nesouhlasím a žádám vrácení peněz za nefunkční a poškozené zboží. Prodejce o tom nechce slyšet a přitom o mechanickém poškození v protokolu není žádná zmínka.
Děkuji Petr Chudoba
AMIKO tablet TAB7 s DVB-T tunerem
Žádám o vrácení celé částky 3450, z důvodu poškození a nefunkčnosti tohoto typu výrobku
|
Tweet |
Zamítne-li prodávající reklamaci, má povinnost ji řádně zdůvodnit. Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamačního řízení, má možnost obrátit se na soudního znalce z oboru a zadat mu zpracování znaleckého posudku, kterým bude moci zamítnutí reklamace rozporovat. Vyjde-li tento znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel silný důkaz prokazující, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas.
Spotřebitel následně může požadovat řádné vyřízení reklamace nebo rovnou odstoupit od smlouvy, neboť nesprávné vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Odstoupení od smlouvy má za následek, že se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí to, co si vzájemně plnily. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud byl výrobek během reklamačního řízení poškozen, může spotřebitel požadovat náhradu škody, neboť prodávající při převzetí cizí věci odpovídá za její zničení, ztrátu nebo poškození. K prokázání, zda výrobek byl k reklamačnímu řízení předán bez uvedeného poškození a škoda tak zřejmě vznikla během reklamace, může posloužit reklamační protokol.
Dobrý den,
Rád bych zareagoval na reklamaci pana Chudoby. Tablet byl mechanicky poškozen a pan Chudoba byl na tuto skutečnost upozorněn při předání a máme i fotodokumentaci poškození. Zalomený konektor se snažil nějakým předmětem vypáčit a konektor byl viditelně poškozený včetně krytu. Přebírající prodavač na tuto skutečnost upozornil a zapsal. Z uvedeného důvodu byla reklamace zamítnuta servisem. Panu Chudobovi byla nabídnuta možnost pořízení jiného tabletu za sníženou cenu, ale pan Chudoba nesouhlasil. Pan Chudoba se na prodejně choval velmi arogantně a neustále akorát vyhrožoval. Bylo mu sděleno, že pokud s reklamací nesouhlasí, pak ať se obrátí na soudního znalce. Pokud by servis nenašel poškození, pak by byl tablet vyměněn za nový nebo vráceny peníze. Chtěl bych upozornit, že prodejce není servisní technik, aby okamžitě posoudil zda je reklamace oprávněná nebo ne.
Vyjádření servisního technika:
tablet testován v různé vzdálenosti od vysílače wi-fi, signál stabilní, k odpojování docházelo až mimo signál wi-fi. Po opětovném přiblížení připojení k nastavenému wi-fi vysílači v pořádku. Na tabletu je poškozený konektor externí antény DVBT, po obvodu tabletu viditelné vrypy, rozdělávaný mimo autorizovaný servis. Z důvodu porušení záručních podmínek ztrácí záruku.
Na zamítnutí reklamace stále trváme a pokud pan Chudoba s vyjádřením nesouhlasí, pak budeme muset bohužel celou záležitost řešit právní cestou.
Přikládáme fotografie poškození
Radek Slanina - Eltasat Group s.r.o.
Vážený pane Slanina nebyla mě nabídnuta možnost pořízení jiného tabletu a nevidím důvod proč by mě nabízeli nějakou slevu , když jsi jsou jisti, že mají stoprocentně pravdu.
Sice prodejce není technik, ale že jsou vrypy po obvodu by mohl poznat a uvést v reklamačním protokolu jehož přílohu přikládám. Tam je pouze napsáno poškození konektoru.
Již skutečnost, že neopravený tablet byl zaslaný poštou místo toho aby mi dali vědět k osobnímu odběru je zarážejíci.
Pokud každá strana sporu trvá stále na svém, bude se muset celý případ řešit před soudem v občanskoprávním řízení. Jedině soud má totiž pravomoc rozhodnout, na čí straně leží právo.
Vyjádření bylo jasné a volbu snížené ceny nového tabletu jsem inicioval já, protože chceme, aby byl zákazník spokojený a je lepší mít jiný tablet za sníženou cenu, než žádný. A mám dva svědky, kteří dosvědčí, že to tak bylo. Navíc pořízená fotodokumentace u protokolu je jasná. Poštou byl tablet zaslán z toho důvodu, protože jste se neustále telefonicky dotazoval na stav reklamace a když Vám bylo sděleno, že je reklamace neoprávněná, tak jste řekl, že tablet stejně nepřevezmete. Také jste námi odeslanou zásilku odmítl a ta se vrátila zpět, kterou jste si poté vyzvedl osobně na prodejně. Tablet byl evidentně poškozený a takto se pane Chudobo nejedná.
Naší nabídky jste nevyužil a pokud stále s reklamací nesouhlasíte, pak nezbývá než opravdu celou záležitost řešit právní cestou. Korespondce už proběhlo spoustu a dále už nemá smysl se k celé záležitosti vyjadřovat.
Vážený pane ukažte mě na reklamačním protokolu je záznam o poškození zadní části tabletu. Tam je pouze napsáno ZALOMENÝ KONEKTOR OD EXT. ANTÉNY, nic jiného.Sám jste sem dával fotky z poškození a myslím si, že takové poškození by musel přebírající vidět a zaznamenat v protokolu o reklamaci.
Jak jste mě mohl něco navrhovat , když jste u jednání nebyl a jednal se mnou a mou přítelkyní která tam byla se mnou osobně, starší pár. My jsme si potom jenom dopisovali.
Nevím proč bych Vám měl stále volat ohledně reklamace, kdyz 13.1. byla podána, 16.1. přijata v servisu a 22.1. ukončena v servisu. Takže nechápu proč bych Vás měl bombardovat. Zásilka se Vám vrátila z toho důvodu, že nebylo dodáno oznámení o nedoručení.
Přebírající prodavač Vás na to upozornil a proto byla pořízena fotodokumentace. A já jsem navrhnoval, aby Vám byl nabídnut jiný tablet za sníženou cenu a ne, že jsem byl u jednání s Vámi. A několikrát jste volal a dotazoval se na stav reklamace. Velou záležitost jsem několikrát prověřil a zajímalo mne, jak vše bylo. Už to, že donesete tablet se zalomeným konektorem antény k záruční reklamaci svědčí o zacházení s výrobkem. Více na vaše zprávy nebudu reagovat. Žádám dTest o ukončení této diskuze.
Za prvé nereklamoval jsem zalomený konektor, ale vadnou wifi a za druhé reklamace byla podána a přede mnou nikdo žádné fotky tabletu nedělal. Takže by mě zajímalo kdy ty fotky byly udělány? Děkuji za tuto odpověd
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.