Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
jezdím z Tábora do Ostravy a naopak, jednou za 3 týdny a přísahám že nikdy se mi nestalo, že bych plynule stihla přestup bez toho aniž bych musela běžet (ikdyž jsem běžela, stejně to ujelo) nebo si vyměnit lístek, nikdo vám nedá přesný důvod a ikdyž někam spěcháte, nedají vám jizdenku na dřívější vlak, vytisknou vám o klidně dvě hodiny pozdější spoj, ale hlavně aby to byl stejný vlak jinak smůla. Můžete mi vysvětlit kde naberou těch 40 minut? nepochopím, to dám radši ten litr do benzínu a odřídím to sama v pohodlí. No strašný, když jezdíte neustále se zpožděním, vymýšlejte aspoň ty spoje lépe, at mají lide minimalně hodinu na přestup.
Diky a hasta la vista
vsechny vlaky cd jsou neschopne
chci jen at se trochu zamysli na spoji, to bude nejlepsi
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Jako vhodný nárok se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.