Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78678Nevyřízená reklamace z 2.8.2024

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2024, před 3 měsíci

Petr Kašpar

Znění stížnosti

2.8. jsem reklamoval v Neratovicích solární sprchu. Byl sepsán reklamační list R00163407. Ani po 2 měsících jsem nebyl kontaktován


Produkt

solární sprcha, při 1. použití se rozlepil šev tlakové nádoby.


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2024 13:57, před 3 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.10.2024 10:11, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Kašpare. Za komplikace se omlouváme. V tomto případě Vám doporučíme, abyste kontaktoval náš zákaznický servis na čísle 210 023 400, či prostřednictvím e-mailu hotline@lidl.cz.Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2024 07:17, před 3 měsíci


Petr Kašpar

16.10.2024 jsem byl informován, že reklamace byla vyřízena způsobem "Nový kus". Vzhledem k tomu, že vyřízení reklamace trvalo déle než 70 dní a požadoval jsem vrácení peněz, s vyřízením reklamace nesouhlasím a odstupuji od kupní smlouvy. Ztratil jsem důvěru ve výrobek a nyní i ve společnost Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 10:24, před 3 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

Jestliže spotřebitel po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace odstoupil od smlouvy, je společnost povinna toto akceptovat a vrátit mu peníze. Pokud by však spotřebitel zaslal odstoupení až po vyřízení reklamace, již by z tohoto důvodu odstoupit nemohl.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2024 10:33, před 3 měsíci


Petr Kašpar

Děkuji d-testu za zprávu, zjevně jsem doplatil na svou přílišnou trpělivost. Vím to pro příště, u Lidlu ale žádné příště nebude, protože si u nich už nic nekoupím :-).
Ještě si počkám, jak zareagují.
P. Kašpar

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2024 07:14, před 3 měsíci

Prosíme o uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 12:39, před 3 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.