Společnost


Roman Pavlov

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78681Zničené vlasy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2024, před 3 měsíci

Ivona Švédová

Znění stížnosti

Nesprávne zvolena technika, která mi vlasy výrazně vysusila a zničila. Kadeřníka jsem prosila o vyziveni, aby na tom vlasy byli lépe. Bohužel jsou na tom hůř po všech stránkách. Chtěla jsem vrátit peníze, abych si je mohla někde jinde nechat opravit, to odmítl. Kadernik si stoji za tim, ze je vse spravne, ze me vlasy potrebovali techniku k odbarveni, ktera byla vhodna na me suche vlasy zvolena, protoze to, jake mam vlasy neovlivni, ikdyz jsem ho zadala o vyziveni. Samotná barva je nepekna (žlutý blond melir) mimo silene vysušené vlasy. Normalne mam tmave, hnede vlasy, ktere jsem si ton v tonu nechala u nej barvit a pak jsem se nechala prescescit na doporucovanou techniku, ktera pro me vlasy rozhodne vhodna nebyla. No bylo mi z toho dlouho zle. Nedoporučuji tento salon.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2024 07:16, před 3 měsíci

Pokud spotřebitel nebyl spokojen s prací kadeřníka, je vhodné uplatnit reklamaci, přičemž nespokojenost s výsledkem je třeba oznámit kadeřníkovi co nejdříve. Dohodnutá odměna kadeřníkovi náleží teprve tehdy, pokud dodrží svoji část smlouvy. Dokud vytvořený účes spotřebitel neodsouhlasí, neměl by za něj platit. Když už na placení dojde, neměl by spotřebitel zapomenout si zažádat o vystavení dokladu o provedených službách a jejich ceně.

Vady provedení, které vyjdou dodatečně najevo po uhrazení ceny služby, mohou být pouze předmětem reklamace.

Spotřebitel může reklamaci uplatnit prostřednictvím e-mailu na adresu brownhouse.hair@gmail.com.

Více informací ohledně reklamace v kadeřnictví nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-7365/reklamace-v-kadernictvi-lepe-ji-predchazet.

Jestliže nedojde mezi stranami k domluvě, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 10:45, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.