Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 4. 8. 2023 jsem podala řádnou písemnou výpověď všech svých pojistných smluv u Generali, což mi bylo potvrzeno jak e-mailem, tak při osobních návštěvách na pobočkách.
Na základě písemné informace o zániku pojistných smluv jsem zaplatila všechny případné nedoplatky dne 3. 1. 2024. To mi bylo následně potvrzeno při osobních návštěvách na pobočkách Generali a také e-mailem od pracovníků společnosti (dne 10. 1. 2024 a 13. 2. 2024), kteří potvrdili, že byly všechny smlouvy řádně ukončeny, všechny nedoplatky zaplaceny a že v systému nejsou žádné pohledávky.
I přes toto potvrzení mi nadále přicházejí neoprávněné upomínky, což považuji za nepřijatelnou šikanu a neprofesionální jednání.Vaši pracovníci mi při osobních návštěvách opakovaně sdělili, že žádné dluhy neexistují a že jsou všechny smlouvy ukončené. Toto neustálé pronásledování ze strany Generali považuji za podvodné jednání.
Žádám o okamžité ukončení tohoto neoprávněného jednání a nápravu situace. Pokud nedojde k rychlé nápravě, zvážím další právní kroky, včetně podání stížnosti na Úřad pro ochranu spotřebitele.
Ukončení veškeré komunikace týkající se již neexistujících smluv a potvrzení, že v systému nejsou evidovány žádné pohledávky.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.
Vážená paní Fellegi,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Stižnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.