Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#78682Neoprávněné upomínky po řádném ukončení pojistných smluv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2024, před 3 měsíci

Zuzana Fellegi

Znění stížnosti

Dne 4. 8. 2023 jsem podala řádnou písemnou výpověď všech svých pojistných smluv u Generali, což mi bylo potvrzeno jak e-mailem, tak při osobních návštěvách na pobočkách.

Na základě písemné informace o zániku pojistných smluv jsem zaplatila všechny případné nedoplatky dne 3. 1. 2024. To mi bylo následně potvrzeno při osobních návštěvách na pobočkách Generali a také e-mailem od pracovníků společnosti (dne 10. 1. 2024 a 13. 2. 2024), kteří potvrdili, že byly všechny smlouvy řádně ukončeny, všechny nedoplatky zaplaceny a že v systému nejsou žádné pohledávky.

I přes toto potvrzení mi nadále přicházejí neoprávněné upomínky, což považuji za nepřijatelnou šikanu a neprofesionální jednání.Vaši pracovníci mi při osobních návštěvách opakovaně sdělili, že žádné dluhy neexistují a že jsou všechny smlouvy ukončené. Toto neustálé pronásledování ze strany Generali považuji za podvodné jednání.

Žádám o okamžité ukončení tohoto neoprávněného jednání a nápravu situace. Pokud nedojde k rychlé nápravě, zvážím další právní kroky, včetně podání stížnosti na Úřad pro ochranu spotřebitele.


Požadované řešení

Ukončení veškeré komunikace týkající se již neexistujících smluv a potvrzení, že v systému nejsou evidovány žádné pohledávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2024 07:20, před 3 měsíci

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2024 09:17, před 3 měsíci

Vážená paní Fellegi,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem
Stižnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:19, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:43, před 19 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.