Společnost


OBI Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78687Povodňová sleva

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.10.2024, před 3 měsíci

Libuše Smějová

Znění stížnosti

Dobrý den, na internetových stránkách OBI nyní společnost nabízí promo akci pro lidi postižených povodní platnou do konce roku 2024 a to 20 % slevu na nákup. Je potřeba, se prokázat na pokladně občanským průkazem, že bydlíte v postižené oblasti. Chtěli jsme slevu využít na nákup nových interiérových dveří. Jsme z Opavy, a v opavském OBI měli jen 3 kusy,slevu jsme uplatnili podle daných pravidel bez problémů, zbytek dveří 6 kusů jsme si objednali v OBI Ostrava- Zábřeh. Při nákupu nám sleva nebyla poskytnuta, protože prý nemáme potvrzení starosty obce, že náš dům byl zatopen. Občanský průkaz nechtěli. A slevu již prý zpětně neposkytují.Toto nám bylo odepsáno emailem zákaznickým servisem OBI.
Požadujeme vyjádření OBI, proč nám sleva nebyla poskytnuta. Ostravské OBI tedy nedodrželo podmínky, které sami nabízí.


Produkt

Interiérové dveře dub Amber


Požadované řešení

Vyjádření OBI, proč nám sleva nebyla poskytnuta, když jsme splnili podmínky, které požadují.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2024 09:10, před 3 měsíci

Na stránkách společnosti je uvedeno, že společnost OBI poskytuje zákazníkům zasažených povodněmi až do konce roku 2024 20% slevu na veškerý sortiment v kamenných prodejnách OBI. Sleva bude poskytnuta pouze osobám, které prokáží, že v dané oblasti bydlí. U pokladny je tedy potřeba se prokázat občanským průkazem. Slevu nelze kombinovat s jinými slevovými akcemi/kupóny a nelze ji uplatnit později.

Pokud tedy společnost v podmínkách uplatnění slevy neuvádí, že je třeba potvrzení starosty o zatopení domu, měla by být sleva zákazníkům poskytnuta již po předložení občanského průkazu.

V tomto případě se jeví jako vhodné vyzvat společnost k uvedení důvodu, proč nebyla sleva poskytnuta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 10:47, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.