Počet nahlášených stížností: | 545 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den ,Penny Marketu ve Štětí jsem dneska zakoupila hovězí maso .Dvě balení.Obě zkažené .Byla jsem vratit a prodavačky a hlavní vedoucí prodejny byli drzí a arogantní a řikali že maso je v pořádku a že jsme to neměla kupovat a že maso je na vyhazov že to nemužou vratit .Co to sakru je ? Ne jen že nám maso mohlo nakazit salmonelou ale ještě to chtěli vrátit zpět k prodeji ? Naštěstí s kecami vratili penize
Řešení vynadat vedoucí aby nebyla arogantní a hlidat maso zda není zkažené .
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.