Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#7870Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2015, před 9 lety

Marie Stankova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem televizi u ktere mel byt zdarma magicky ovladac,v prodejne mi bylo receno ze by mel byt zabalen v krabici,po rozbaleni doma jsme zjistily ze tam zadny ovladac neni!!Navstivila jsem znovu prodejnu a tam mi bylo receno ze nejspis musim na webove stranky a tam vyplnit nejaky formular a ze mi ho poslou a ze si nejsou jisti ze akce jeste plati.Akce uz skoro mesic neplatila jsem velice nespokojena s touto prodejnou a navic jsem na uctence objevila Xpen jako darek ale vubec nic jsem nedostala!!


Produkt

LG 43LF631V


Požadované řešení

Je to stiznost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2015 09:58, před 9 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.

V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Zejména by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.

Pokud zvláštní nabídka v době nákupu zboží nebyla již platná, je povinností zaměstnanců, kteří jednají v obchodním styku za společnost dle § 430 občanského zákoníku, náležitě o této skutečnosti spotřebitele informovat, tak aby nebyl uváděn v omyl o úrovni nákupních podmínek, kdy dokonce na vydaném dokladu o zakoupení výrobku je uvedena informace o dárku, který však spotřebitelka neobdržela. Pověří-li totiž podnikatel někoho při provozu obchodního závodu určitou činností, zastupuje tato osoba podnikatele ve všech jednáních, k nimž při této činnosti obvykle dochází.

Pokud se jednalo o pracovní selhání zaměstnanců společnosti doporučujeme kontaktovat podnikatele přes zákaznickou linku, popřípadě nadřízené zaměstnanců, aby byla přijata ze strany podnikatele příslušná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 18:19, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.