Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Zakoupila jsem televizi u ktere mel byt zdarma magicky ovladac,v prodejne mi bylo receno ze by mel byt zabalen v krabici,po rozbaleni doma jsme zjistily ze tam zadny ovladac neni!!Navstivila jsem znovu prodejnu a tam mi bylo receno ze nejspis musim na webove stranky a tam vyplnit nejaky formular a ze mi ho poslou a ze si nejsou jisti ze akce jeste plati.Akce uz skoro mesic neplatila jsem velice nespokojena s touto prodejnou a navic jsem na uctence objevila Xpen jako darek ale vubec nic jsem nedostala!!
LG 43LF631V
Je to stiznost.
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (poskytnutí výhody či jinak formulované zvýhodněné podmínky nákupu po splnění tam uvedených skutečností) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, měl by je podnikatel zákazníkovi poskytnout.
V opačném případě by se mohlo jednat o nekalou obchodní praktiku. Nekalou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Zejména by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud zvláštní nabídka v době nákupu zboží nebyla již platná, je povinností zaměstnanců, kteří jednají v obchodním styku za společnost dle § 430 občanského zákoníku, náležitě o této skutečnosti spotřebitele informovat, tak aby nebyl uváděn v omyl o úrovni nákupních podmínek, kdy dokonce na vydaném dokladu o zakoupení výrobku je uvedena informace o dárku, který však spotřebitelka neobdržela. Pověří-li totiž podnikatel někoho při provozu obchodního závodu určitou činností, zastupuje tato osoba podnikatele ve všech jednáních, k nimž při této činnosti obvykle dochází.
Pokud se jednalo o pracovní selhání zaměstnanců společnosti doporučujeme kontaktovat podnikatele přes zákaznickou linku, popřípadě nadřízené zaměstnanců, aby byla přijata ze strany podnikatele příslušná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.