Společnost


Akzente GmbH

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78701Neopravnene vymahani platby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2024, před 3 měsíci

Zuzana Gyarfasova

Znění stížnosti

Dobry den,chtela bych upozornit na neopravnene vymahani platby a predevsim jednani firmy parfumdreams. Dne 29.12.24 jsem si objednala zbozi a nasledne mi byl balicek dorucen k vyzvednuti do mistniho obchodu. Balicek jsem vyzvedla a samozrejme uhradila,jinak by mi nebyl vydan.Nyni,temer po tri ctvrte roce od zaplaceni objednavky mi na mail chodi opakovane 'upominky' o neuhrazenem zbozi. Jiz jsem jim odeslala 2 emaily s vysvetlenim situace,na ktere firma bohuzel reaguje opetovnym zaslanim stejneho mailu s pozadavkem platby. Jako platebni metodu jsem zvolila dobirku,za odevzdani platby jak jsem si zjistovala nadale zodpovida misto,kde platbu prijali nebo kuryr.I pres upresneni teto informace firma neustale emailem obtezuje me. Na firemni strance neni zadny kontakt na vedeni a na uvedeny telefon je nemozne se po opakovanych pokusech dovolat.


Požadované řešení

zruseni neopravnene upominky
omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2024 10:05, před 3 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Akzente GmbH a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil a že si nic dalšího neobjednal, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.

Společnost je možné kontaktovat mimo jiné skrze kontaktní formulář (zde: https://www.parfumdreams.cz/Contact) nebo doporučeným dopisem s dodejkou na adresu Akzente GmbH, Meisenstraße 12, 74629 Pfedelbach, Nemecko.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 10:50, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.