Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, v sobotu 5.10.2024 jsem kolem 11hodiny byla nakoupit v supermarketu Stochov.
O kvalitě zeleniny a masa ani nemluvím ale co mě opravdu zarazilo bylo to,že jsem šla na pokladnu kde byla paní pokladní která tam kašlala, sotva mluvila,teklo ji z nosu a oči.
Bylo na paní prodavačce vidět že ji není opravdu dobře.
Po dotazu proč není doma mi bylo odpovězeno že nemůže protože nemají lidi.
Chtěla bych se Vas zeptat zda vám přijde v pořádku aby nemocní lidé chodili do práce a roznaseli dále bavily. To je Tesco na tom tak špatně?
Děkuji za odpověď. Ema Holá
Aby tam nebyli na kase nemocní lidé a neroznašeli dále bacily.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.