Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, manžela jsem poslala pro balíček zaplacený přes aplikaci nesnězeno. Manžel přijel do Penny Šumperk 787 01 Temenická ulice a prodavačka tvrdila, že žádný balíček není a nebyl. Přitom měl vše v mobilu Prodavačka se více s manželem nebavila. Veliké zklamání a hlavně kam zmizel zaplacený balíček. Manžel říkal, že bylo hodně lidí a mohl být vstřícnějšì přístup vašich zaměstnců.
Hezký večer Kučerová Radka
Balíček přes nesnězeno
Lepší přístup vašich zaměstnanců
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Platba, která neodpovídá protiplnění ze strany společnosti, by pravděpodobně byla bezdůvodným obohacením. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.