Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V naději, že sjednáním právní ochrany v podobě baličku "SINGLE 5" budu mít možnost využít jejich služeb v případě potřeby očekávala právní pomoc.
Při prvním právním sporu, kdy ÚMČ Brno-sever se rozhodl trvat na ukončení pronájmu parkovacího stání, tak ačkoliv bylo k dispozici volných 20 parkovacích míst a já podala oficiální žádost o prodloužení, kdy jsem řádně i platila stanovenou výši parkovného, tak i přesto, že v té době bylo k dispozici 20 volných parkovacích míst, tak i přesto trval ÚMČ Brno-sever na tom, že musím parkovací místo předat a že odmítají smlouvu k parkovacímu stání prodloužit.
Ze strany ÚMČ Brno-sever se jednalo o sérii šikanozních praktik, kdy DASka se odmítla případu věnovat a odkázala mě na jinou advokátní placenou kancelář.
Z důvodu nespokojenosti jsem jejich odůvodnění reklamovala a k tomu doložila důkazy získané z ÚMČ Brno-sever, kdy uvádí v rámci mnou vyžádané tzv. 106 informace, které dokazují, že jednání na straně ÚMČ Brno-sever je skutečně šikanozní a tudíž i protiprávní, kdy DASce zasílám svou Žádost o přehodnocení jejich stanoviska a žádám, aby učinila DASka v mém zájmu jisté právní kroky.
DASka odmítá i tak situaci řešit a já na základě neshody se rozhodnu smluvu ukončit pro nespokojenost.
DASka i přesto, že jim byla doručena má výpověď, tak i tak si nárokovala další úhradu pojistného, což jsem odmítla.
DASka odmítla mou výpověď akceptovat a přestože jsem jejich právní služby nevyužívala, tak požadují soudní cestou uhradit pojistné.
D.A.S. pojištění právní ochrany pod hlavičkou ERGO Versicherung AG
Ukončení soudního sporu a vymáhání pojistného anulovat.
|
Tweet |
Pojistné smlouvy se řídí zejména pojistnými podmínkami, které jsou součástí smlouvy. Spotřebitel je tedy povinen platit pojistné na základě smlouvy, a to i v situaci, kdy právní služby nevyužívá. Stejně tak je oprávněn smlouvu vypovědět v souladu s pojistnými podmínkami. Odstoupení od pojistné smlouvy by bylo možné v případě podstatného porušení smlouvy na straně společnosti. Jestliže však společnost jednala v souladu s uzavřenou smlouvou, odstoupení z důvodu podstatného porušení by možné nebylo.
K neposkytnuté službě:
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitel službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
Nereaguje-li pojišťovna na reklamaci nebo ji zamítne, musí se spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost uvádí klamavé informace o svých produktech a tím porušuje zákaz nekalých obchodních praktik, je vhodné obrátit se i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Společnost D.A.S. Rechtsschutz AG, pobočka pro ČR se z důvodu dodržování zákonné povinnosti mlčenlivosti rozhodla nevyjadřovat ke stížnostem prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mohou spotřebitelé své stížnosti zasílat na email info@das.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.