Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den mám stížnost na prodejnu Coop v obci Tisá.Jedná se o prodej unavených, lepkavých párků a buřtů, který se musí hned ten den spotřebovat, jinak se musí druhý den vyhodit, dále paní vedoucí zřejmě špatně odhaduje objednávky pečiva,nebo sladkých výrobků, šátečků,koblih atd.Již odpoledne kolem druhé hodiny nelze ony výrobky zakoupit, poněvadž po paní vedoucí zřejmě neumí objednat více oněch výrobků.Byla jsem svědkem toho, že pani vedoucí vynadala pánovi, že si vzal deset šátečků,z důvodu, že nevyzbyde pro všechny.To je vše, děkuji za vyřízení paní Skopečková bytem ***.
Výměna vedoucí prodejny.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Ke špatné kvalitě potravin:
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl prodávajícímu umožnit, aby oprávněnost reklamace posoudil.
Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.). Více informací o této problematice mohou spotřebitelé nalézt v našem článku: https://www.dtest.cz/clanek-10341/mytus-bez-uctenky-nelze-reklamovat.
Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, platí, že prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků a nabízených služeb, případně i v místě nebo sídle podnikání. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu nebo Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Spotřebitelka doplnila následující:
Po domluvě pána z obecního zastupitelstva se paní vedoucí omluvila a slíbila nápravu,takže má stížnost již není aktuální.Děkuji za váš čas p.Lenka Skopečková Tisá.
Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.