Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
2. 9. si bez dovolení strhli z mého účtu částku 2247,- Kč - žádnou službu jsem si neobjednala. Povolení k tomuto inkasu nedostali. Předávám vše k řešení bance a policii.
Vůbec ani nevím, za jakou službu to bylo. Nic jsem neobjednávala.
Již v srpnu jsem se snažila účet zrušit, ale nepodařilo se mi to.
Kontakty jsem na stránkách nenašla.
Zrušení účtu a vrácení peněz.
|
Tweet |
Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Společnost může při uzavírání smlouvy odkázat na smluvní podmínky uvedené mimo text smlouvy, musí však spotřebitele s těmito podmínkami seznámit.
Pro zrušení smluvního vztahu musí spotřebitel smlouvu vypovědět. Takové vypovězení musí učinit 14 dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Nevypoví-li spotřebitel takto smlouvu, smluvní závazek se automaticky prodlužuje. Takové ujednání není zakázané a je tudíž možné.
Co se týká prolongace (automatického prodloužení smluvního závazku), ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán. Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení.
Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 251519345535e1e4b0df00c2
Vážená paní Kuklíková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 01.05.2015. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.
Je nám to líto, ale v obdobných případech není možnost refundace k dispozici.
Pokud došlo z naší strany k omylu a podepsanou Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odesání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho účtu.
Jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Mnohokrát děkuji za reakci, reagujete rychleji na tuto veřejnou stížnost, než na moji výpověď a to jak písemnou formou, tak mailovou. Vámi uvedený fax nefunguje a hlásí, že je zrušen.
Vypovědět Vaši "službu", kdy vlastně jen spamujete maily moji mailovou schránku, protože zasíláte jen takové zprávy, na které nikdo další nikdy nereagoval atd. a jsou tudíž k ničemu, klasickým způsobem nejde - snažila jsem se dva měsíce najít způsob, jak celý profil zrušit, ale na stránkách mě to vždy odkazuje na další stránku a pak další, pak další a pak mě to vrátí zase na začátek.
Při registraci uvádíte, že lze VIP kdykoliv zrušit na stránkách - to je lež, na stránkách je nikdy nezrušíte, to jak máte nastavené VIP, ani v profilu nevyčtete, to se náhodou dočtete až po cca 20tém klikání na další a další odkazy, kde je VIP uvedeno malým písmem atd. Při registraci neuvádíte ceník a nikde ani není nikdy uveden, ten se dozvíte, až když Vám je částka stržena.
Do této chvíle mi na mé maily odpovídal pouze automat.
Na začátku jsem si tam vložila fotky, jako VIP bych je tam měla mít. ALe nejsou tam, takže nic z toho, co slibujete pro VIP členy nebylo nikdy splněno. Nemám ani faktury za stržené peníze, nemám nic. Píšete, že budete informovat o dalším stržení peněz, ale nikdy mi nic nepřišlo. ¨
Prostě jste podvodníci.
S pozdravem
Jana K. Kuklíková
Spotřebitelce doporučujeme zaslat výpověď smlouvy přímo na adresu sídla společnosti, a to formou doporučeného dopisu s dodejkou pro potřebu pozdějšího dokazování. Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit a spolu s žádostí o vrácení stržené částky podanou výpověď doložit. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
Nyní dáváme prostor pro vyjádření společnosti. Nebude-li v rámci služby VašeStížnosti.cz dosaženo dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
S pozdravem,
v zastoupení,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Dobrý den, níže přeposílám kopii mailu, který mi společnost dnes poslala, značně si zde odporuje od toho, co mi výše psali.
Vážený člene be2,
děkujeme za zprávu.
Chteli by chom Vas poprosit o zaslani "fail reportu" z faxu aby chom videli, ze ste se snazili ukocit clenstvi v danem case. Dekuji velmi pekne.
Bohužel jsme od Vás doposud neobdrželi výpověď automatického prodlužování Vašeho VIP statusu. Z tohoto důvodu stále platí automatické prodlužování VIP statusu v souladu s našimi všeobecnými podmínkami, s kterými jste při první platbě souhlasil.
Jestliže vlastníte potvrzení, že jste automatické prodlužování VIP statusu vypověděl v řádném termínu (např. potvrzení o odeslání faxu apod.), pošlete nám ho prosím. Jestliže jste doposud nevypověděl, můžete to udělat nyní – pošlete nám své uživatelské jméno, celé jméno, email, pod kterým byl profil registrován a my za Vás automatické prodlužování vypovíme.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám rádi k dispozici.
Překontrolujte link s "Často kladenými dotazy", který je uvedený v zápatí každé stránky.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
User ID 251519345535e1e4b0df00c2
Informujte nás prosím, zda-li Vám vyhovuje řešení Vašeho případu prostřednictvím našeho Zákaznického centra a jeho uzavření na stránce dTest-u
S pozdravem,
Thomas Pappas
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Už jsem to vzdala.
Dáváme nyní prostor k vyjádření společnosti. Nebude-li však mezi stranami v rámci služby VašeStížnosti.cz dosaženo dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Informujte nás prosím, zda-li Vám vyhovuje řešení Vašeho případu prostřednictvím našeho Zákaznického centra a jeho uzavření na stránce dTest-u
Hodnocení:
Komentář: dTest byl naprosto skvělý, společnost be2 si značně ve všem odporovala a k výsledku pak už ani nedošlo, přestože jsem splnila jejich požadavky.