Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,už jsem stížnost psala v sekci aplikace Poseidon ale kolega mi po týdnu odpověděl že mám psát na dopravce přímo. Takže k věci přijde Vám normální aby dopravce v pracovni týdenní době když vidí zastávku plnou lidi nezastavil a prostě si odjel a eště měl zpoždění, fakt by mě nenapadlo že musím mávat na znamení,šlo o linku č. 25 ve směru od výstaviště do nemocnice Bohunice v čase 17:13 3.10.17:13 měl být skutečný odjezd...fajn cestěa do práce to byla vážně. s těmi řidiči mě to přijde v posledni době horší a horší to sem ani nepíšu vše,zajímalo by mě jestli konkrétní stížnost a jak s řidiči řešíte jestli si z toho vůbec něco vezmou nebo jen pokrčí rameny a vymlouvaji se.ptz mě přijde že mi cestující jsme jim úplně putna.lito je mi Vas kteří ty stížnosti musí řešit ať už jsou či ne oprávněné. Hezký den
chtěla bych aby se situace nemusela opakovat co víc k tomu dodat
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Dopravní podnik města Brna, a.s.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.