Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:82
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78745Řidič nezastavil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2024, před 7 měsíci

Veronika Alznauerova

Znění stížnosti

Dobrý den,už jsem stížnost psala v sekci aplikace Poseidon ale kolega mi po týdnu odpověděl že mám psát na dopravce přímo. Takže k věci přijde Vám normální aby dopravce v pracovni týdenní době když vidí zastávku plnou lidi nezastavil a prostě si odjel a eště měl zpoždění, fakt by mě nenapadlo že musím mávat na znamení,šlo o linku č. 25 ve směru od výstaviště do nemocnice Bohunice v čase 17:13 3.10.17:13 měl být skutečný odjezd...fajn cestěa do práce to byla vážně. s těmi řidiči mě to přijde v posledni době horší a horší to sem ani nepíšu vše,zajímalo by mě jestli konkrétní stížnost a jak s řidiči řešíte jestli si z toho vůbec něco vezmou nebo jen pokrčí rameny a vymlouvaji se.ptz mě přijde že mi cestující jsme jim úplně putna.lito je mi Vas kteří ty stížnosti musí řešit ať už jsou či ne oprávněné. Hezký den


Požadované řešení

chtěla bych aby se situace nemusela opakovat co víc k tomu dodat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2024 10:41, před 7 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Dopravní podnik města Brna, a.s.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 11:01, před 5 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 17:02, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.