Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:545
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78746Vrácení peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2024, před 3 měsíci

Marie Otčenášková

Znění stížnosti

Dnes 10.10.2024 kolem 11hod. jsem navštívila Penny Market Ivanovice na Hané, platila jsem 812kč,platila jsem bankovkou v hodnotě 2000kč,paní pokladní chtěla 12kč,ty jsem jí dala a vrátila mě 200kč a to bylo vše, když jsem jí řekla že jsem platila 2000kč a má mě vrátit 1000kč,tak tvrdila ,že ne, tak jsem jí řekla, že kdyby jsi bankovku nechala ,tak ,aby na í viděla a hned ji nedala do šuplíku,tak by věděla čím platím. Zavřela pokladnu a odešla pokladnu přepočítat, za chvíli se vrátila i s panem vedoucím a řekli, že pokladna je v pořádku, že přesně sedí, když jsem ze synem, který za mnou přišel namítali, jak můžou počítat peníze bez mě ,po mích námitkách, byl vedoucí hrozně arogantní a doslova řekl, že se šábli a půjdou se ožrat,vím ,že to byla nadsázka, když jsem se ptala na jméno, tak se semnou vůbec nebavil a odešel ale tak se přece nemůže chovat vedoucí, mají všude kamery, tak přece není problém se podívat čím jsem platila a bylo by to vyřešené hned. Celý život jsem pracovala v obchodě, tak mám pro určité věci pochopení, ale co je moc to je moc.
Marie 77let.


Požadované řešení

školení o chování k zákazníkům


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2024 13:39, před 3 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vrácení hotovosti na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky a vrácenou hotovost kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, v prostorách tomu určených.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 11:04, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.