Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7875Nakup auto v AAA Auto

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2015, před 9 lety

Olim Abidov

Znění stížnosti

Dobry den,

Omlouvam se za cestinu , nejsem Cech,ale budu se snazit vysvetlit svuj problem.
Kupoval jsem auto u spol. AAA Auto, ktere bylo rozbito a podle me nemohlo vujet na cilnice vubec (mel problem s automatickou prevodovkou,ktere za jizdu vypinal se automaticke) a ohrozoval cilnicni provoz ( a
samozrejme pri prodeje nebyl tento udaj me sdelen ustne, ale maji malymi pismenama oznacene v dokumentaci ( ktere jsem bohuzel podepsal) hodne obecne forme bez konkretizaci a hlavne predan na podpis az po zkusebne jizde (ktera byla bez problemu)a meho souhlasu na nakup- tj.tesne pred podpisem smlouvy.
1,5 mesice jsem jezdil bez problemu ( cca 400 km) a potom mi prevedovka zacal zlobit jak jsem opisoval na hore. Byl jsem u AAA Auto, psal jsem par krat na reklamacni oddeleni, zatim neuznavaji a ukazuji na to ,ze jsem o tom vedel pred nakupem ( coz samozrejme je blbost, jinak by to auto vubec nekupoval). Krome toho , nebyl dorucen technicka knizka ( nebo kopie) pri prohlizeni a odjizdeni z AAA auto,Servisni knizka by melo byt soucasti prodeje dle inzeratu (na internetu), z ktere bych urcite dozvedel ,ze auto ma problem s prevodovkou a tam jiz byla opravena( coz jsem dozvedel u sveho mechanika).

prosim o vasi pomoci

Dekuji

S pozdravem

Olim Abidov

tel:722 950 017
email: ujb0217@seznam.cz


Produkt

Auto Toyota Yaris


Požadované řešení

Oprava na ucet AAA Auto nebo zpetny odkup auto za prodejnu cenu ( minus mozna amortizace za 3 mesice)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2015 10:52, před 9 lety

Prodávající i v případě prodeje použité věci odpovídá spotřebiteli, že věc má vlastnosti, jaké byly sjednány v kupní smlouvě a které se dají od věci očekávat (např. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů). Není-li tomu tak, věc má vady. Spotřebitel může v takovém případě uplatnit právo z vady. Toto právo může uplatnit v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí věci. Zmíněná doba může být však zkrácena až na polovinu (tedy dvanáct měsíců), pokud se jedná o použitou věc. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu, pokud to není možné tak má nárok na přiměřenou slevu nebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Pokud věc vykazuje vady, měl by spotřebitel tuto vadu reklamovat u prodávajícího nebo na jeho smluveném servisním místě, bylo-li tak sjednáno v kupní smlouvě. Prodávající musí reklamaci přijmout v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Zamítne-li prodávající reklamaci, má povinnost ji řádně zdůvodnit. Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamačního řízení, má možnost obrátit se na soudního znalce z oboru a zadat mu zpracování znaleckého posudku, kterým bude moci zamítnutí reklamace rozporovat. Vyjde-li tento znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel silný důkaz prokazující, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Spotřebitel následně může požadovat řádné vyřízení reklamace nebo rovnou odstoupit od smlouvy, neboť nesprávné vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Odstoupení od smlouvy má za následek, že se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí to, co si vzájemně plnily. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2015 11:12, před 9 lety

Vážený pane Abidove,
děkuji za Váš podnět a dovolte, abych se k němu vyjádřil. V předávacím protokolu k vozidlu je opravdu výslovně uvedena "porucha automatické převodovky" - nemyslím si, že je to "hodně obecná forma bez konkretizace", jak uvádíte. Jak jste s kolegou hovořil tuším 30.9., můžete kdykoliv přijet uplatnit reklamaci osobně. Zároveň je v předávacím protokolu podpisy stvrzeno i převzetí servisní knihy, vy jste ji ve složce dokumentů neměl? Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 13:15, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2015 10:52, před 9 lety


Olim Abidov

Dobry den,
Omlouvam se za zpozdeni, pripad jeste neni vyreseny, takze jestli muzu to jeste nechat otevreny. Kvulu rodinny duvodum, nemel jsem cas na to. 09/11 budu mit diagnostiku auto v Toyote a vysledkem diagnostiki budu oficialne reklamovat.
Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2015 17:01, před 9 lety

Dobrý den, takže přijdete k nám na pobočku reklamovat vůz osobně? Výborně, pořešíme to na místě, děkuji. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 09:04, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2015 23:00, před 9 lety


Olim Abidov

Dobry den,

Omlouvam se , je to stale na me strane, byl jsem na diagnostice na Toyota servisu, kde se zatim nebyla zavada odhalena a MMT prevodovka furt dela problemy, nemuzu moc jezidt autem. Jdu po druhe do Toyoty na sirsi diagnostiku.Kvuli obsazenosti servisnich kapacit Toyoty nejspis dojde k tomu koncem prosince. Prosime o trpelivost

Dekuji za pochopeni

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2015 13:12, před 9 lety

Počkáme tedy na další vývoj situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2015 14:02, před 9 lety

Stížnost prozatím přeřazujeme na spotřebitele a vyčkáme na jeho vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2016 07:20, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2016 20:34, před 9 lety


Olim Abidov

Dobry den, Auto dne 30/12/2015 bylo reklamovano u prodavajiciho (u AAA Auto) se sdilenim po diagnostice v Toyote.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2016 14:58, před 9 lety

Vážený pane Abidove,
jak mě kolegové informovali, společnost setrvává na zamítnutí reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2016 09:28, před 9 lety

Jak již bylo uvedeno výše, nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamačního řízení, má možnost obrátit se na soudního znalce z oboru a zadat mu zpracování znaleckého posudku, kterým bude moci zamítnutí reklamace rozporovat. Vyjde-li tento znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel silný důkaz prokazující, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Spotřebitel následně může požadovat řádné vyřízení reklamace nebo rovnou odstoupit od smlouvy, neboť nesprávné vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Odstoupení od smlouvy má za následek, že se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí to, co si vzájemně plnily. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 08:25, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.