Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobry den,
Omlouvam se za cestinu , nejsem Cech,ale budu se snazit vysvetlit svuj problem.
Kupoval jsem auto u spol. AAA Auto, ktere bylo rozbito a podle me nemohlo vujet na cilnice vubec (mel problem s automatickou prevodovkou,ktere za jizdu vypinal se automaticke) a ohrozoval cilnicni provoz ( a
samozrejme pri prodeje nebyl tento udaj me sdelen ustne, ale maji malymi pismenama oznacene v dokumentaci ( ktere jsem bohuzel podepsal) hodne obecne forme bez konkretizaci a hlavne predan na podpis az po zkusebne jizde (ktera byla bez problemu)a meho souhlasu na nakup- tj.tesne pred podpisem smlouvy.
1,5 mesice jsem jezdil bez problemu ( cca 400 km) a potom mi prevedovka zacal zlobit jak jsem opisoval na hore. Byl jsem u AAA Auto, psal jsem par krat na reklamacni oddeleni, zatim neuznavaji a ukazuji na to ,ze jsem o tom vedel pred nakupem ( coz samozrejme je blbost, jinak by to auto vubec nekupoval). Krome toho , nebyl dorucen technicka knizka ( nebo kopie) pri prohlizeni a odjizdeni z AAA auto,Servisni knizka by melo byt soucasti prodeje dle inzeratu (na internetu), z ktere bych urcite dozvedel ,ze auto ma problem s prevodovkou a tam jiz byla opravena( coz jsem dozvedel u sveho mechanika).
prosim o vasi pomoci
Dekuji
S pozdravem
Olim Abidov
tel:722 950 017
email: ujb0217@seznam.cz
Auto Toyota Yaris
Oprava na ucet AAA Auto nebo zpetny odkup auto za prodejnu cenu ( minus mozna amortizace za 3 mesice)
|
Tweet |
Prodávající i v případě prodeje použité věci odpovídá spotřebiteli, že věc má vlastnosti, jaké byly sjednány v kupní smlouvě a které se dají od věci očekávat (např. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů). Není-li tomu tak, věc má vady. Spotřebitel může v takovém případě uplatnit právo z vady. Toto právo může uplatnit v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí věci. Zmíněná doba může být však zkrácena až na polovinu (tedy dvanáct měsíců), pokud se jedná o použitou věc. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu, pokud to není možné tak má nárok na přiměřenou slevu nebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Pokud věc vykazuje vady, měl by spotřebitel tuto vadu reklamovat u prodávajícího nebo na jeho smluveném servisním místě, bylo-li tak sjednáno v kupní smlouvě. Prodávající musí reklamaci přijmout v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
Zamítne-li prodávající reklamaci, má povinnost ji řádně zdůvodnit. Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamačního řízení, má možnost obrátit se na soudního znalce z oboru a zadat mu zpracování znaleckého posudku, kterým bude moci zamítnutí reklamace rozporovat. Vyjde-li tento znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel silný důkaz prokazující, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Spotřebitel následně může požadovat řádné vyřízení reklamace nebo rovnou odstoupit od smlouvy, neboť nesprávné vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Odstoupení od smlouvy má za následek, že se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí to, co si vzájemně plnily. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážený pane Abidove,
děkuji za Váš podnět a dovolte, abych se k němu vyjádřil. V předávacím protokolu k vozidlu je opravdu výslovně uvedena "porucha automatické převodovky" - nemyslím si, že je to "hodně obecná forma bez konkretizace", jak uvádíte. Jak jste s kolegou hovořil tuším 30.9., můžete kdykoliv přijet uplatnit reklamaci osobně. Zároveň je v předávacím protokolu podpisy stvrzeno i převzetí servisní knihy, vy jste ji ve složce dokumentů neměl? Děkuji, Vojtěch Toráč
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Dobry den,
Omlouvam se za zpozdeni, pripad jeste neni vyreseny, takze jestli muzu to jeste nechat otevreny. Kvulu rodinny duvodum, nemel jsem cas na to. 09/11 budu mit diagnostiku auto v Toyote a vysledkem diagnostiki budu oficialne reklamovat.
Dekuji
Dobrý den, takže přijdete k nám na pobočku reklamovat vůz osobně? Výborně, pořešíme to na místě, děkuji. Vojtěch Toráč
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den,
Omlouvam se , je to stale na me strane, byl jsem na diagnostice na Toyota servisu, kde se zatim nebyla zavada odhalena a MMT prevodovka furt dela problemy, nemuzu moc jezidt autem. Jdu po druhe do Toyoty na sirsi diagnostiku.Kvuli obsazenosti servisnich kapacit Toyoty nejspis dojde k tomu koncem prosince. Prosime o trpelivost
Dekuji za pochopeni
Počkáme tedy na další vývoj situace.
Stížnost prozatím přeřazujeme na spotřebitele a vyčkáme na jeho vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den, Auto dne 30/12/2015 bylo reklamovano u prodavajiciho (u AAA Auto) se sdilenim po diagnostice v Toyote.
Vážený pane Abidove,
jak mě kolegové informovali, společnost setrvává na zamítnutí reklamace.
Jak již bylo uvedeno výše, nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamačního řízení, má možnost obrátit se na soudního znalce z oboru a zadat mu zpracování znaleckého posudku, kterým bude moci zamítnutí reklamace rozporovat. Vyjde-li tento znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel silný důkaz prokazující, že reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Spotřebitel následně může požadovat řádné vyřízení reklamace nebo rovnou odstoupit od smlouvy, neboť nesprávné vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Odstoupení od smlouvy má za následek, že se smlouva ruší od počátku a smluvní strany si vrátí to, co si vzájemně plnily. Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme jej o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.