Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78750Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2024, před 3 měsíci

Karolína Šimerlova

Znění stížnosti

Dobrý den poslala jsem balíček s ovladačemi na PlayStation. Balíček šel na dobírku 3100 Kč. Bohužel přišel prázdný balíček vycpaný papírem. Balíkovna mi poslala 1000 Kč a to jsou prý moc hodný jelikož jsem si to prý nepojistila. Přece není možné aby někdo zaplatil dobírku když je balíček prázdný a nebyla nám uznaná reklamace. Děkuji za pomoc. Šimerlova


Požadované řešení

Žádám 2100kc jelikož 1000kc.me poslali
Účet ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2024 13:51, před 3 měsíci

Jestliže nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vadu je tedy možné vytknout prodávajícímu. Nezáleží na tom, zda k ní došlo během přepravy či před ní.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2024 13:31, před 3 měsíci

Pěkný den, paní Šimerlova, nechali jsme vaši reklamaci prověřit, nicméně kolegové postupovali standardně. Vaši reklamaci uznali a ačkoli je dle všeobecných obchodních podmínek základní hodnota všech zásilek nastavena na 300 Kč, jako vstřícný krok vám nabídli kompenzaci vyšší. Pokud zasíláte zboží, jehož hodnota je vyšší než základních 300 Kč, doporučujeme do budoucna tuto částku u zásilky uvést v rámci služby Kompenzace hodnoty zásilky. Zajistíte tím, že vám v případě uznané reklamace bude proplacena odpovídající částka. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:29, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.11.2024 15:41, před měsícem


Karolína Šimerlova

Dobrý den reklamace stále nebyla uznána peníze nebyly vráceny. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2024 10:15, před měsícem

Děkujeme spotřebitelce za informaci.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na společnost, aby mohla uvést, zda již prověření skončilo, případně s jakým výsledkem, umožňují-li to interní směrnice společnosti. Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyřízením reklamace, může se obrátit na ČTÚ (viz původní vyjádření).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2024 15:12, před měsícem

Dobrý den, z naší strany platí původní vyjádření - kolegové postupovali standardně, reklamaci uznali a jako vstřícný krok poskytli odesílateli kompenzaci v částce vyšší, než jak je stanovena všeobecnými obchodními podmínkami. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.