Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78752Neotevřený Z-BOX a čekání na doručení zásilky déle než týden

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2024, před 3 měsíci

Barbora Horová

Znění stížnosti

Objednala jsem si ZAPLACENOU ZÁSILKU na výdejní místo, přišla SMS že balíček je v zBOXU úplně někde jinde než měl původně být. Po týdnu nekonečného volání a poslouchání vět typu " Nemůžu vám pomoci, nevíme co s tím, s balíčkem se už něco děje" jsem se konečně dovolala k normální paní která mi řekla že s balíčkem se od začátku ani nehnulo a že si ani nemyslí že s tím bude někdo něco dělat v nejbližší době. Reklamaci si musím prý vyřešit sama a ještě čekat na svoje peníze min. 30 dní. Kdyby jsem si sama několikrát nezavolala doteď nemám žádné info o balíčku, ani SMS ani hovor o tom jestli už to nějak řeší. Přes zásilkovou už NIKDY NIKDY VÍC!


Požadované řešení

Jednoduché poslat technika k otevření ZBOXU a poslat nový kód na otevření. Nebo dát na nejbližší jinou pobočku v. ten den.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2024 11:12, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2024 13:15, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Horová, bez bližších údajů (např. trasovací číslo) bohužel nevíme, co přesně se ve vašem případě stalo. Je ovšem dobře, že věc již řešíte s kolegy. Doporučujeme se řídit jejich pokyny a podat reklamaci (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), pokud vás o to kolegové požádali. Následně záležitost prověří a udělají maximum, aby vše co nejdříve uzavřeli k vaší spokojenosti. Dle všeobecných obchodních podmínek je 30 dnů pro vyřízení opravdu nejzazší možný termín, obvykle však kolegové vše dotáhnou mnohem dříve. Věříme, že se vše podaří vyřešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:28, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2024 15:48, před 26 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.