Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78759Zrušený vlak, bez náhradnej dopravy - zmeškaný výlet

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2024, před 3 měsíci

Bianka Nováková

Znění stížnosti

Pretože nešiel vlak, zmeškali sme uplatnenie voucheru na let v hodnote 1400kč. Ich storno podmienky sú 7dní pred. Regio jet vrátil lístky ale odmieta akúkoľvek kompenzáciu pričom nebol schopný zapezpečiť náhradnú dopravu. Že nejde vlak sme sa dozvedeli až na stanici. Sms správa prišla minútu pred odjazdom vlaku.


Požadované řešení

Kompenzácia akákoľvek - kredity na lísky aspon v 50% hodnote voucheru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2024 13:19, před 3 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci, jak spotřebitel nejspíše učinil. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Pokud spotřebitel není spokojen s výší vrácené částky, může se obrátit na společnost, aby situaci opětovně posoudila.

Domníváme se, že v popsaném případě spotřebiteli právo na náhradu další vzniklé škody (propadnutí voucheru na let) nenáleží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 11:25, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.