Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Pretože nešiel vlak, zmeškali sme uplatnenie voucheru na let v hodnote 1400kč. Ich storno podmienky sú 7dní pred. Regio jet vrátil lístky ale odmieta akúkoľvek kompenzáciu pričom nebol schopný zapezpečiť náhradnú dopravu. Že nejde vlak sme sa dozvedeli až na stanici. Sms správa prišla minútu pred odjazdom vlaku.
Kompenzácia akákoľvek - kredity na lísky aspon v 50% hodnote voucheru.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci, jak spotřebitel nejspíše učinil. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: +420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Pokud spotřebitel není spokojen s výší vrácené částky, může se obrátit na společnost, aby situaci opětovně posoudila.
Domníváme se, že v popsaném případě spotřebiteli právo na náhradu další vzniklé škody (propadnutí voucheru na let) nenáleží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.