Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78760Neuznaná reklamace +vyhrožování

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2024, před 3 měsíci

Lubomír Krhut

Znění stížnosti

Spolu s dcerou jsme se zůčastnili poznávacího zájezdu do Londýna autobusem.Slibován byl moderní klimatizovaný autobus.
Jelikož mám zdravotní problémy a jsem nucen používat léky obsahující diuretika předpokládal jsem,že v takovem autobuse bude toaleta.
Byla avšak nám na ní nebyl umožněn vstup ani v nejnutnějším případě a než by řidič toaletu otevřel raději nás vyhodil na rušné křižovatce v koloně bez ohledu na naše zdraví.
Nebudu rozepisovat detaily,ale krom neskutečného ponížení jsem si odnesl i zánět ,který vyžadoval léčbu.
Reklamaci ck neuzanala i přez dobrozdání ČOI a na předžalobní výzvu reagovala výhrůžkou.Uvádím zde pár úryvků z dopisu mému advokátovi.
1
Úvodem jsme nuceni konstatovat, že v rámci nabídky zájezdu je uvedeno, že součástí zájezdu je doprava zajištěna
klimatizovaným autobusem. Považujeme tedy za nesporné, že Klient neměl přislíben ze strany CK Čedok dopravu
autobusem s WC.
2
Dle vyjádření průvodkyně Klient požádal o zastavení pouze při Vámi popisovaném incidentu v Londýně. Jednalo se
o situaci, kdy autobus byl v koloně v centru města. Klient žádal o vystoupení z autobusu, kdy byl ze strany řidičů
požádán, zda by bylo možné ještě chvíli vydržet, že za chvíli bude plánovaná zastávka. Klient i přes vědomí
nebezpečnosti situace naléhal na zastavení autobusu, což bylo jemu a jeho dceři na jeho nebezpečí umožněno.

Cestovní kancelář Čedok a.s. IČO: 60192755 I +420 296 184 910 I www.cedok.cz
S ohledem na umístění dveří autobusu a jízdu vlevo ve Velké Británii nebylo možné v danou chvíli provést žádné
opatření, aby byl umožněn bezpečný výstup z autobusu, na kterém Klient a jeho dcera trvali. Zde uvádíme, že pro
zbytek dne měli účastníci individuální program, kdy bylo možné si připlatit fakultativní výlet do Madame Tussauds,
jenž si Klient však nezaplatil. Klient ani jeho dcera tak nepřišli o žádnou část programu s ohledem na předčasné
opuštění zájezdové skupiny.
3
Závěrem si ještě dovoluji uvést, že evidujeme vyjádření jménem Klienta, jenž je zveřejněné na Facebookové skupině
Klienta, poškozující dobré jméno CK Čedok, kdy nabídku našich výletu v jedné z našich destinací označil Klient jako
„loupež“. Jelikož jsme nechtěli naše vztahy s Klientem žádným způsobem eskalovat, rozhodli jsme se nepodnikat
v této věci žádné právní kroky, avšak v případě možného soudního sporu, budeme nuceni takto činit.


Produkt

Poznávací zájezd do Londýna


Požadované řešení

Původně jen sleva nebo vrácení ceny zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2024 11:39, před 3 měsíci

Podle § 2537 odst. 2 občanského zákoníku musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 11:20, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.