Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#78763Neoprávnené zablokovanie účtu z bližšie nešpecifikovaných príčin

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2024, před 3 měsíci

Martina Karnoková

Znění stížnosti

Z nevysvetliteľných príčin mi Vinted zablokoval účet, na môj dotaz mi bola poslaná veľmi všeobecná odpoveď, pravdepodobne automat. Mala som opäť nahrať fotky môjho tovaru zo všetkých možných strán, ale keďže som bola na služobnej ceste, nestihla som to, prekročila som určený limit 24 h. Teraz sa už neviem dopátrať kontaktu na Vinted, so žiadosťou o znovuotvorenie sporu. Ďalší fakt je, že blokovanie bolo neopodstatnené, žiadne pravidlá som totižto neporušila, vedome ani nevedome.


Produkt

Vkladala som inzeráty na predaj topánok, detských hračiek, všetko so správnym popisom a žiadne fejky


Požadované řešení

Žiadam odblokovanie účtu, prípadne znovuotvorenie komunikácie pre riešenie sporu, keďže kontakt na ktorý by som mohla napísať neexistuje. Tiež už nie je možné ani reagovať na správy v schránke môjho účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2024 10:37, před 3 měsíci

Dle obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.

Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva k blokaci účtu a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může podat odvolání prostřednictvím systému společnosti. Spotřebitel tak může učinit kliknutím na odkaz ve sdělení důvodů, které mu byli zaslány při provedení blokace účtu.

Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Pujmanové 1753/10, 14000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 11:11, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.