Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78774Neoprávněně namapované zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2024, před 3 měsíci

Miroslav Datinský

Znění stížnosti

Brno, Vídeňská
Nákup:Špička maková náplň. 12,5 kč
Naúčtováno 20 ks. Takže mladá slečna u pokladny má do kapsy 237,5 kč. No neberto to stačí trocha nehorázné drzosti.
Přidejte pokladním na platu ať nemusí okrádat zákazníky. Děkuji
Nákup: 11.10.2024
16:39:54 h


Požadované řešení

Šéf ať dá pokladní 10 ran bičem ať se to neopakuje!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2024 12:36, před 3 měsíci

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Jestliže zboží na účtence neodpovídá zakoupenému zboží, je možné službu reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat ihned. Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2024 09:04, před 3 měsíci

Dobrý den, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho požadavku na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:24, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.11.2024 12:45, před měsícem


Miroslav Datinský

Lidl: Jako omluvu za vzniklou situaci Vám zasíláme v příloze e-mailu digitální voucher v hodnotě 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2024 10:09, před měsícem

Nebudeme reagovat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 13:12, před měsícem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Protože naše služba funguje na dobrovolnosti stran a společnost uvedla, že již nebude reagovat, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody. Spotřebitel se v případě potřeby může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na čísle 299 149 009. Využít může rovněž mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (viz naše původní vyjádření).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.