Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 12.10. 2024 v prodejně Lidl Dačice zakoupený kuřecí stehenní řízky byly zkažené zapáchalo,lepidlo datum spotřeby do 20.10. 2024 číslo šarže 4102241(037)
Aby zkažené maso nebylo prodáváno zákazníkům
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Dobrý den, pane Kratochvíle, je nám líto, že zakoupené zboží nebylo v pořádku. V tomto případě Vám doporučíme, abyste kontaktoval naši zákaznickou linku na e-mail hotline@lidl.cz. Připravte si, prosíme, následující informace, aby kolegové mohli Váš požadavek dořešit: datum nákupu, čísla šarže výrobku, EAN kódu (číslo pod čárovým kódem), data spotřeby výrobku a prodejny, ve které byl výrobek zakoupen. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. S pozdravem Lidl s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.