Společnost


Advanced Telecom Services, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:86
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:33
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78799Nevyžádané služby - reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2024, před 3 měsíci

Dana Zemánková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v uvedených termínech na mém telefonním čísle u mého telef. operatátora
O2 Czech republic a.s.jsou účtovány služby, které jsem si neobjednala.

Požaduji o navrácení částky ve výši 495,- CZK.
Jedná se o neoprávněně odeslané platby a zablokování dalších plateb na toto číslo

Datum, Čas
24.08.2024
11:16:41
42090211099
Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
Advanced Telecom Services sro - Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
1 SMS 99,00 Kč

31.08.2024
12:26:09
42090211099
Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
Advanced Telecom Services sro - Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
1 SMS 99,00 Kč

07.09.2024
12:28:11
42090211099
Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
Advanced Telecom Services sro - Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
1 SMS 99,00 Kč

14.09.2024
12:29:27
42090211099
Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
Advanced Telecom Services sro - Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
1 SMS 99,00 Kč

21.09.2024
12:26:57
42090211099
Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
Advanced Telecom Services sro - Platba přes SMS - Jízdenky, vstupenky, parkování
1 SMS 99,00 Kč


Požadované řešení

navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2024 07:13, před 3 měsíci

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.

Další kontakty na společnost ATS Praha s.r.o.:
- sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 10000 Praha
- e-mail: info@atspraha.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 11:06, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.