Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#78803Postup při nakupování čokolády v akci 2+1

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2024, před 3 měsíci

Eva Stránská

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 13.10.2024 jsem ve 14:30:44 v prodejně Jesenice u Prahy zakoupila 6 ks čokolád na vaření - 3ks mi byly účtovány jako 2+1 zdarma Fin Carre, druhé tři čokolády stejné značky v plné ceně.
Můžete mi odpovědět proč, když akce říkala 2+1 zdarma při koupi každých tří kusů i různých variant- takto bych přišla o 59,90 Kč na jednom nákupu.
Děkuji Stránská


Požadované řešení

Vrácení rozdílu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2024 14:10, před 3 měsíci

Pokud šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.

Pokud tedy takové množství stanoveno nebylo, příp. pokud spotřebitelka zakoupila zboží v daném množství, nemělo by dojít k účtování rozdílné ceny.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2024 07:32, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Stránská, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho požadavku na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 09:33, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.11.2024 13:50, před měsícem


Eva Stránská

zatím nevyřešeno

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2024 10:08, před měsícem

Z naší strany nebudeme reagovat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 13:14, před měsícem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Protože naše služba funguje na dobrovolnosti stran a společnost uvedla, že již nebude reagovat, jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody. Spotřebitelka se v případě potřeby může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na čísle 299 149 009. Zvážit rovněž může podání podnětu České obchodní inspekci (viz naše původní vyjádření).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.