Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlak z Prahy 13.10.2024 odjezd 15:19 s příjezdem do Zábřehu na Moravě 17:26. Vlak z Prahy měl zpoždění necelých 10 minut a náhradní spoj autobusový neposečkal a odjel ze Zábřehu. Myslím si, že je výluka a určitě nejel jen 1 autobus, tak proč nepočkal na zpožděný příjezd, kde čekalo na směr Jeseník asi 30 lidí. Lhostejnost k cestujícím, kteří volali všem příbuzným a ještě v dnešní těžké situaci pro lidi z Jesenicka, kteří mají problémy jakkoli cestovat je nehorázné. Spolehnutí na ČD nulové. Navrhuji zrušit spoje ze Zábřehu do Jeseníku jednou provždy.
Chci kompenzaci ceny ze Zábřehu do Lipové-lázní. Zaplatila jsem 520.- Kč a skončila jsem v čekárně v Zábřehu na Moravě.
Vrácení ceny jízdného Zábřeh na Moravě - Lipová-lázně
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo byla poskytnuta vadně, je vhodné uplatnit reklamaci.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.