Společnost


Hanmobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7881Stížnost na HandyMobil / Hanmobil s.r.o.- za účelem vyřízení záruční opravy telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2015, před 9 lety

Bara Hyr

Znění stížnosti

Tento rok v lednu jsem zakoupil u této společnosti mobilní telefon Sony Xperia D2302 M2 Dual fialové barvy. V září s jednoho dne vypnul a nešel zapnout vůbec. Žádné reakce na nabíjení, ani na připojení přes USB k počítači. Kontaktoval jsem společnost u které jsem mobil kupoval, jestli by bylo možné telefon reklamovat, a donést ho osobně na Kobližná 19, Brno 60200, kde jsem telefon přebíral. Odpovědi se mi nedostalo. Podle informací na jejich údajně stále funkčních stránkách jsem poslal telefon na adresu uvedenou na jejich webu http://www.handymobil.cz/kontakty : Mezibranská 1450/13, Praha 1, 110 00. Balík se mi vrátil zpět s tím, že se společnost přestěhovala neznámo kam. Namísto HandyMobil sídlí na stejné adrese firma www.trendymobil.cz . Telefon +420 722 524 334 nezvedají. Poslal jsem již několik emailů a vše bez nějakého výsledku, komunikoval jsem také s autorizovaným servisem pro Nokia a Sony Arvato Services, kde mi zjistili, že telefon je z šedého dovozu a tyhle telefony neopravují, protože nejsou určeny pro českou distribuci. Telefon mě stál bezmála 55OO, je nejméně rok a půl v záruce. Firmu jsem kontaktoval několikrát i s podrobným popisem závady, vše bez výsledku.


Produkt

Sony Xperia D2302 M2 Dual Fialová/Purple, reklamace, IMEI1:35395306-155662-0 IMEI2: 35395306-155663-8,


Požadované řešení

Požaduji solidní záruční opravu, pokud to bude možné. Pokud ne, tak výměna za stejný telefon, případně vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 08:48, před 9 lety

Dle aktuálních údajů z veřejné části živnostenského rejstříku je adresa místa, kde lze vypořádat případné závazky po ukončení činnosti v provozovně dle § 31 odst. 16 živnostenského zákona následující: Mezibranská 1450/13, 110 00, Praha - Nové Město.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby ČOI podal podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (konkrétně § 19).

V případě právnické osoby naleznete údaje o ní v obchodním rejstříku. Je možné, že byla pouze zrušena provozovna prodejce, pak může spotřebitel reklamovat v jakékoli jiné provozovně, nebo poslat písemně reklamaci na sídlo společnosti (Mezibranská 1450/13, Nové Město, 110 00 Praha 1), což spotřebitel dle údajů ve stížnosti učinil. Spotřebitel musí dbát na to, aby jeho jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy reklamovat, popřípadě odstoupit od smlouvy, prostřednictvím poštovní přepravy, pokud možno doporučeně s dodejkou.

Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (tedy reklamace se považuje za uplatněnou a začíná běžet lhůta k vyřízení reklamace). Vzhledem k tomu, že si prodávající zásilku nepřevzal, je nutné vycházet z ustanovení § 573 občanského zákoníku, který upravuje domněnku doby dojití tím způsobem, že se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.

V případě, že však společnost podle obchodního rejstříku již neexistuje a nemá právního nástupce, nároku se již nelze domoci, protože není na kom. Pokud je prodejce v insolvenci, je třeba se s pohledávkou včas přihlásit do insolvenčního řízení. Obchodní rejstřík je k dispozici na stránkách www.justice.cz, živnostenský rejstřík pak na stránkách ministerstva průmyslu a obchodu (www.rzp.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 15:36, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.