Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 25.9.2024 jsem zakoupila v obchodě Lidl Čelákovice máslo, které má mít 82% tuku a složení pouze pasterizovaná smetana, ale máslo je chuťově, vizuálně i vůní margarín.
Namazané na chléb je odporné, nedá se jíst.
Vypadá to, že prostě místo másla tam zabalili margarín.
Je to podvod na zákazníka.
V případě potřeby mám zakoupené máslo k dispozici.
Máslo, výrobce Německo, datum spotřeby 1.11.2024
Prověřit a dát Lidlu pokutu
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (např. výpisem z účtu).
Potraviny v EU musí obsahovat přesné, snadno viditelné a srozumitelné, neklamavé a nesmazatelné informace o prodávané potravině či nápoji. Mezi tyto informace patří mimo jiné také seznam obsažených složek (včetně přísad).
Před seznamem složek musí být uvedeno sousloví, které obsahuje slovo „složení". Seznam musí obsahovat všechny složky dané potraviny v sestupném pořadí podle hmotnosti a označené jejich oficiálním názvem. Seznam složek může být však vypuštěn například u potravin, které sestávají z jediné složky, pokud je název potraviny totožný s názvem složky, nebo název potraviny umožňuje určit povahu složky bez rizika záměny (viz čl. 19 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1169/2011).
Více informací o označování potravin nalezne spotřebitel zde: https://europa.eu/youreurope/business/product-requirements/food-labelling/general-rules/index_cs.htm.
Ohledně stížnosti na složení produktu se spotřebitel může obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že produkt byl špatně označen, může podat k SZPI podnět ke kontrole. Informace o způsobu podání podnětu nalezne spotřebitel zde: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx.
Dobrý den, paní Maksová, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho požadavku na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.
Odešlu požadavek na výše uvedený email
Zákazník jen informuje, nebudeme reagovat
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla po obdržení odpovědi od společnosti informovat o vývoji stížnosti, případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.