Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
můžete mi vysvětlit, proč linka 6 jezdí jak se jí chce a ještě k tomu v aplikaci v klidu uvádíte, že spoj, který vůbec nebyl vypraven je na cestě?
Byla jsem na zastávce 14.10. (Dobrá Voda U Domova důchodců, když v protisměru přijíždéla 6 s řidičem). V 17:08 nikde nic, pak jela v protisměru řidička a pak 17:21 aleluja přijel řidič s 6. A Vaše aplikace ukazuje už bus v půlce trasy.
Jako člověk chce být chápavý provoz, nehody, ale alespoň byste nemuseli lhát a cestující by věděli, že mají jet autem nebo jít pěšky, což bych udělala kdybych věděla, že spoj nepojede.
Alena Kurzová
Autobusy jezdit podle jízdního řádu a pokud to není možné pravdivě uvádět na zjistitelných místech (fcb, aplikace...), že spoj nejede a ne že je na cestě apod.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.