Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, opakovaně řidič autobusu Jablonné v Podještědí přes Mimoň na českou Lípu 7hod ráno číslo autobusu je 261 a z Mimoně už 260 nezastavuje na zastávce Sluneční ale unekde u Lidlu dělá to jeden a ten samý řidič dnes to byli to samé ostatní řidiči naprosto v pohodě pokud se toto bude opakovat jsem nucen to řešit jiným způsobem, ale věřím že už se to opakovat nebude děkuji.
Nestaví kde ma
Upozornění řidiče jelikož to dělá jeden a ten samy
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.