Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#78820Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2024, před 3 měsíci

Daniela Geyerová

Znění stížnosti

V úterý 8.10. jsem očekávala zásilku. ráno mi přišla SMS, že bude doručena mezi 13:50-15:50
ve 12:36 mi volal řidič z tel. č. ***, jelikož jsem byla v práci volala jsem zpět ve 13:01.
Sdělila jsem p. řidiči, že jsem do 14:00 v práci a doma budu tak kolem 14:15. Pan řidič byl ochotný, že není problém, že se mi ozve.
14:18 mi přišla SMS o nepřítomnosti a uložení zásilky na poště!!!!!! Tudíž předpokládám, že PAN ŘÍDIČ po telefonátu hned odvezl na poštu.
Problém je, že poště 1 v Karlových Varech je problém s parkováním. Ani se neobtěžoval se zeptat nebo mne informovat.
A lháře nesnáším o to víc. Takže mne to opravdu vytočilo.
Nedivím se, že Č Pošta jde ke dnu, služby na ... a zaměstnanci (samozřejmě, že ne všichni) na ještě větší ....


Požadované řešení

řešení formou slevy,výměny je nesmysl, jelikož jsem si nakonec balíček vyzvedla.
Co je postěžovat - ano, stěžuji si na pana řidiče a předpokládám, že bude pan řidič minimálně napomenut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2024 14:55, před 3 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.