Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78828STANDER World Sp. z o.o. neuznává reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2024, před 3 měsíci

Eva Merhoutová

Znění stížnosti

Společnost neuznává reklamace. Má zrušené tel.č. Vrácené zásilky, i e-maily pro ně se vrací jako nedorucitelné.


Produkt

číslo produktu 1240 produkt STHLM CL 28 Sachets


Požadované řešení

Požaduji zrušení další zásilky a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 10:56, před 3 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů, aby spotřebitel již nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2024 15:41, před měsícem

Spotřebitelka doplnila následující:
Společnost nereaguje, telefon mají zrušený, p. o. boxy také, zboží se mi vrací jako nedoručitelné, vrátilo se mi zpět i doporučeně zaslané písemné ukončení smlouvy se společností, které chtěli zaslat na adresu: STANDER WORLD Sp. z o. o., p. o. BOX 18, 120 00 Praha 2 s tím, že P. O. BOX 18 byl zrušen. A opět mi přišlo další zboží uvnitř kterého bude přiložena faktura s uvedením ceny zboží a data platby Co je platné, že kupující má právo ukončit smlouvu před vypršením lhůty " no thank you ", která je uvedena na faktuře, když se vše vrací jako nedoručitelné? A webové stránky společnosti? Nevěřím, že je společnost má a že web. stránky fungují.

K tomu uvádíme, že na stránkách společnosti je uveden jako kontaktní e-mail infocz@helpstander.eu, či adresa Stander World sp. z o.o., Svatý. Bodycha 97 pupen.1, 05-816 Pravodosah, Polsko.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 12:01, před 27 dny

Spotřebitelka nám zaslala následující:
Společnost Stander World Sp. z o. o., ul. Bodycha 97 bud. 1, 05-816 Reguly, Varšava, Polsko s pobočkami v ČR nerespektuje právo kupujícího na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Do pobočky společnosti Stander World se nelze dovolat. Nemají e-mail. Nekomunikují. P. O. boxy mají zrušené. Zboží se vrací stále zpět a zasílají permanentně každý měsíc nové zboží.
Společnosti Stander World Sp. z o. o. jsem zaslala písemně odstoupení od smlouvy na adresu: PO Box 53, CZ - 225 00 Praha 025. Dopis se mi nevrátil, ale společnost Stander World Sp. z o. o. mi nadále zasílá další zboží.
Opakovaně žádám společnost Stander World z o. o. o okamžité ukončení smlouvy se mnou před vypršením lhůty do 14 dnů od převzetí smlouvy. Žádné zboží, které mi společnost zaslala, jsem nezačala používat a vrátila jsem jej beze změny..Nechci , aby mi tato společnost posílala měsíčně její zboží.

Vyjádření dTestu:
Jestliže k objednávce došlo, může spotřebitel od smlouvy odstoupit či závazek vypovědět. Spotřebitel může závazek vypovědět společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou níže. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl.

Spotřebitel by měl společnost kontaktovat nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese Stander Sp. z.o.o, P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00, jak je uvedeno v našem předchozím vyjádření.

Pokud by i přes vypovězení smlouvy došlo k dodání zboží, jednalo by se pravděpodobně o plnění bez objednávky. Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

V případě nevyřešení sporu má spotřebitel možnost se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Stížnost necháváme přeřazenou na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.