Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#7884Klamava reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2015, před 9 lety

Simona Hamtilová

Znění stížnosti

Na stránkách mail.cz jsem si vybrala dětský sonicky kartáček Phillips, v popisu bylo uvedeno,k dispozici dva nástavce ( hlavy kartáčku), na přiloženém fotu též zobrazen kartáček, tělo s nástavcem plus náhradní nastavec- kartáček vedle.Domů mi byl doručen sen pouze s jedním kartáčkem, reklamace přes info linku zamítnuta.


Požadované řešení

Dodat zbytek objednané sady


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2015 17:00, před 9 lety

Při nedodržené jakosti zboží při převzetí, ať už tím, že věc nemá dohodnuté či obvyklé vlastnosti, jakost, množství, nebo nevyhovuje právním předpisům na bezpečnost atd., uplatněné do 6 měsíců od převzetí zboží se spotřebitel nachází ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžiku převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem.

Spotřebitel má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.

Rovněž by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku a spotřebitel může dát podnět k prošetření České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.9.2015 19:04, před 9 lety

Vážená paní Hamtilová,

prosím, zašlete mi zprávu s číslem objednávky na overeno@mall.cz, ověřím, co mělo být součástí zásilky a reklamaci s Vámi vyřeším.

S pozdravem,

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2015 14:17, před 9 lety


Simona Hamtilová

Reklamaci jsem řešila přes infolinku a byla mi zamítnuta. Zboží posílám ve čtrnáctidenní lhůtě, nepoužité zpět.
S.Hamtilová obj.č. 89476333.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2015 16:29, před 9 lety

Vážená paní Hamtilová,

děkuji Vám za doplnění. Ačkoliv je na webu uvedeno, že hlavice je pouze jedna, pro prostudování veškerých informací musím konstatovat, že mohou být bohužel opravdu zavádějící, s kolegy budeme tuto situaci nadále řešit.

Prosím, na výše uvedený email mi po vrácení výrobku zašlete kopii podacího lístku s číslem Vašeho účtu, náklady na odeslání Vám nechám proplatit.

Moc se Vám za tyto nepříjemnosti omlouvám, v tomto případě se jedná pouze o nedorozumění.

Děkuji Vám za pochopení.

S pozdravem,

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2015 13:18, před 9 lety


Simona Hamtilová

Děkuji,
na email overeno@mall.cz posílám doklad a děkuji za vstřícné jednání.
Simona Hamtilová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 09:17, před 9 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.