Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Na stránkách mail.cz jsem si vybrala dětský sonicky kartáček Phillips, v popisu bylo uvedeno,k dispozici dva nástavce ( hlavy kartáčku), na přiloženém fotu též zobrazen kartáček, tělo s nástavcem plus náhradní nastavec- kartáček vedle.Domů mi byl doručen sen pouze s jedním kartáčkem, reklamace přes info linku zamítnuta.
Dodat zbytek objednané sady
|
Tweet |
Při nedodržené jakosti zboží při převzetí, ať už tím, že věc nemá dohodnuté či obvyklé vlastnosti, jakost, množství, nebo nevyhovuje právním předpisům na bezpečnost atd., uplatněné do 6 měsíců od převzetí zboží se spotřebitel nachází ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžiku převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem.
Spotřebitel má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.
Rovněž by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku a spotřebitel může dát podnět k prošetření České obchodní inspekci.
Vážená paní Hamtilová,
prosím, zašlete mi zprávu s číslem objednávky na overeno@mall.cz, ověřím, co mělo být součástí zásilky a reklamaci s Vámi vyřeším.
S pozdravem,
Ivana Raimundová
Mall.cz
Reklamaci jsem řešila přes infolinku a byla mi zamítnuta. Zboží posílám ve čtrnáctidenní lhůtě, nepoužité zpět.
S.Hamtilová obj.č. 89476333.
Vážená paní Hamtilová,
děkuji Vám za doplnění. Ačkoliv je na webu uvedeno, že hlavice je pouze jedna, pro prostudování veškerých informací musím konstatovat, že mohou být bohužel opravdu zavádějící, s kolegy budeme tuto situaci nadále řešit.
Prosím, na výše uvedený email mi po vrácení výrobku zašlete kopii podacího lístku s číslem Vašeho účtu, náklady na odeslání Vám nechám proplatit.
Moc se Vám za tyto nepříjemnosti omlouvám, v tomto případě se jedná pouze o nedorozumění.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem,
Ivana Raimundová
Mall.cz
Děkuji,
na email overeno@mall.cz posílám doklad a děkuji za vstřícné jednání.
Simona Hamtilová
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.