Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#78849Hození zásilky UU662717441CN přes plot do zahrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

50 minut 17 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2024, před 3 měsíci

Lubomír Strupek

Znění stížnosti

Dne 10,10,2024,v 9,05,mě přišel mail o doručení zásilky,žádná sms na telefon,všiml jsem si toho až za několik dnů a zároven přišel mail že zásilka byla doručena.Ve schánce nebylo nic proto jsem volal na číslo řidiče uvedeného v mailu,nikd to nezvedl.Pak jsem volal na depo do Olomouce kde mě řekli že to ověří a zavolají ja se věci mají.Samozřejmě se nikdo neozval.15,10,mě volala dcera že na zahradě leží nějaký balíček.Stačilo napsat na kus papíru máte zásilku za plotem.Kdybych měl psa tak nevím jak by to dopadlo v balíčku byli žiletky.No prasárna nemyslíte?S poštou jsem nadobro skončil.Z pozdravem Míru zdar Strupek.


Požadované řešení

nechám na vaší moudrosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2024 08:26, před 3 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.