Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#78851Neustále obtěžující nabídky i přes výslovný zákaz kontaktu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2024, před 3 měsíci

Miroslav Šebestík

Znění stížnosti

Stále nám volá Vodafone, s nabídkami paušálů.

25.10.2023 jsem výslovně požádal o výmaz dvou čísel z jejich evidence s tím, aby nás už nikdy v budoucnu nekontaktovali. Tehdy to bylo 5 obtěžujících volání s nabídkou od Vodafone během jednoho týdne (Zpráva od Vodafonu č. ***). Slíbili výmaz a že už nám volat nebudu.

5.3.2024 podana stížnost na další 2 obtěžující hovory od Vodafone, opět slíbený výmaz (Zpráva od Vodafonu č. ***).

Během posledního měsíce opět další 3 obtěžující hovory od Vodafone.

Vymažte si naše čísla z databáze jednou pro vždy a už nás prosím nikdy nekontaktujte. Pokud budu někdy něco chtít, zjistím a zajistím si to sám!


Požadované řešení

Výmaz našich kontaktů z databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 11:58, před 3 měsíci

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2024 14:27, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Šebestíku, ráda bych Vás ujistila o tom, že naše společnost jedná v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU pro všechny státy EU týkající se ochrany osobních údajů – GDPR. Podrobné informace o zásadách ochrany soukromí a současně o zásadách zpracování osobních údajů zákazníků společností Vodafone naleznete na našich internetových stránkách na tomto odkazu: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/. Pokud požadujete na zákaznickém účtu změnit Váš případný souhlas s obchodním a marketingovým sdělením, můžete jej kdykoli prostřednictvím Vodafone kanálů (prodejna, Centrum péče, internetová samoobsluha a aplikace Můj Vodafone na této stránce https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni) odvolat. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace a nemám možnost Váš konkrétní zákaznický účet prověřit. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2024 16:21, před 3 měsíci


Miroslav Šebestík

Vašim zákazníkem nejsem už několik let, druhé číslo u Vodafone ani nikdy používáno nebylo. Zákaznický účet z tohoto důvodu nemám. Nejbližší prodejnu mám 25km vzdálenou. Opravdu nebudu utrácet za poštovné, pokud je to jediná možnost, jak o výmaz požádat. Navíc když mi bylo už 2x potvrzeno, v komunikaci kterou kterou jsem s Vámi vedl prostednictvím Vašeho "centra péče", že výmaz provedete. Zajímavé je, že volajicí vždy ví s kým mluví. Zná celá jména majitelů čísel. Věřím, že si komunikaci umíte dohledat. Uvedl jsem, pod jakými čísly byla vedena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2024 14:16, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Šebestíku, ráda bych Vás znovu ujistila o tom, že naše společnost jedná v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU pro všechny státy EU týkající se ochrany osobních údajů – GDPR. Podrobné informace o zásadách ochrany soukromí a současně o zásadách zpracování osobních údajů zákazníků společností Vodafone naleznete na našich internetových stránkách na tomto odkazu: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/. Je mi líto, ale jak jsem uvedla v předchozím vyjádření, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace a nemám možnost Vaši konkrétní záležitost prověřit. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář, který naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone), nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Eva Hablovič Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 11:20, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2025 12:11, před 8 dny


Miroslav Šebestík

Hodnocení: