Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#78853Neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2024, před 3 měsíci

Veronika Jakšlová

Znění stížnosti

Tablet byl naprosto v poradku. Byl zakoupen vcelku. Nyni po rozbaleni byl tablet praskly, takze znicen a nyni oprava presahuje cenu tabletu. Je videt ze na tablet bylo behem prepravy neco hozeno a nepomohla ani hromada bublinek a karton. Tablet byl zabalen v hromade bublinek, kartonu a pak znovu v bublinove obalce. Zasilkovna by reklamaci neuznala ani kdyby to bylo zabalene v kovove bedne. Dekuji


Produkt

Tablet lenovo


Požadované řešení

Meli by reklamaci uznat, dle fotek na to nekdo neco hodil, neni to od bezne prepravy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 13:10, před 3 měsíci

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.

Poškozením se rozumí změna stavu, tj. změna jakosti, rozměrů, struktury, stálosti, složení věcí
tvořících Zásilku, kterou je možno odstranit opravou, nebo taková změna stavu, kterou sice nelze
odstranit opravou, ale přesto je věc použitelná k původnímu účelu.

Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.

Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.

Domníváme se však, že při prokázání pravé hodnoty balíku by společnost měla uhradit tuto pravou hodnotu. Jiné orgány jako např. Český telekomunikační úřad však mohou být jiného názoru.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2024 15:07, před 3 měsíci

Pěkný den, paní Jakšlová, doporučujeme tuto záležitost řešit přímo s reklamačním oddělením (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), kolegové jsou na podobné případy profíci a nejlépe situaci posoudí. Nicméně podle zaslaných fotografií to vypadá, že balení skutečně nesplňovalo základní parametry. Přece jen se během přepravy může snadno stát, že se jedna zásilka přitiskne ke druhé, proto by měla být každá zásilka zabalena tak, aby unesla alespoň 8násobek své váhy. Doporučujeme se podívat na náš blog, kde najdete konkrétnější tipy, jak na správné balení zásilek: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-na-spravne-baleni-zasilek. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2024 18:04, před 3 měsíci


Veronika Jakšlová

To jsem samozřejmě jiz ucinila a stejne posoudili ti profici ze to je blbe zabaleny. I kdyz tam bylo bublinek cca 4 vrstvy, ze by jste v tom mohli mit porcelan. V pripade normalniho padu by to vydrzelo ale v pripade ze na to nekdo neco hodi by to ochranila opravdu jen pevna kovova bedna. Po poslednich videich kolujicich po internetu jak se k tomu chovaji vas zamestnanci pri vykladce se ani nedivim ze jste mi to doručily rozbity.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2024 10:33, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Jakšlová, ujišťujeme vás, že kurýři se zásilkami zacházejí opatrně. Nicméně i tak je potřeba, aby byly opravdu důkladně zabaleny do pevné kartonové krabice, která je pečlivě vystlána. Jak již bylo napsáno v předchozí odpovědi, ze zaslaných fotografií je zjevné, že balení tomuto požadavku neodpovídalo. Za to, že bude zboží řádně zabaleno, odpovídá odesílatel zásilky, nese proto také odpovědnost v případě jakékoli škody. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2024 21:06, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.11.2024 05:56, před měsícem


Veronika Jakšlová

Hodnocení:

Komentář: Spolecnost nema snahu. Zarputile tvrdi ze kuryri zachazeji se zasilkami v poradku ape opak je pravdou.