Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zasilka podana 11.10. do Zboxu, od te doby zadny posun. Operator sdelil, ze naposledy byla videna mezi ridicem a depem. V teto zasilce je dost cenne zbozi. Mam i doklad o cene. Urcite tuhle situaci nenecham jen tak. Chci zpet penize, ktere pani musela zaplatit abych ji zasilku mohla odeslat. Vyletova
Pozaduji vraceni hodnoty obsahu baliku. Vase spolecne je urcite pojistena pro tyhle pripady. Nebude se na me Vas zamestnanec obohacovat, ze nekde stopili zasilku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Výletová, v takovéto situaci doporučujeme se obrátit jako první krok na tým reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), kolegové už se o vše postarají a věc s vámi dořeší, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.