Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#7887Reklamace kočárku Casualplay - nevhodné používání.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2015, před 9 lety

Alena Žvaková

Znění stížnosti

8. 10. 2013 byla zakoupena u společnosti Mall.cz trojkombinace kočárku Casualplay, dne 12. 8. 2015 byla podána reklamace korbičky a podvozku, u korbičky uvolněná stříška (stříška se sklápí při větším fouknutí větru) a u podvozku rozvolněné (vychechtlané) madlo. Reklamace byla zamítnuta s vyjádřením, že závada je způsobena nevhodným zacházením (stříška ale je od toho, aby se dávala dolů, o zacházení s madlem ani nemluvě) a pracovníkem pobočky mi bylo sděleno, že pokud na opravě trvám, že si jej mám opravit v jiném servise na vlastní náklady. Trvám na tom, že s kočárkem nebylo zacházeno nevhodným způsobem a závada by měla být v rámci záruky opravena, neboť jsem přesvědčena, že závada je způsobena nevhodným materiálem (kočárek se běžně používá do tří let věku dítěte, tento kočárek nevydržel bez závady ani dva roky).
Když jsem se tedy na opravu ptala v jiném obchodě, bylo mi sděleno, že toto je velice častým důvodem reklamace kočárků této značky, a že kočárek mi jsou schopni opravit na mé vlastní náklady. K čemu tedy potom je záruka, když si stejně opravu musím zajistit na své náklady jinde a sama?


Produkt

Casualplay set S4 titanium, vínová.


Požadované řešení

Oprava rozvolněné konstrukce, oprava padající stříšky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2015 15:00, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.10.2015 17:16, před 9 lety

Vážená paní Žvaková,

Vaši reklamaci jsem znovu posoudili a vzhledem k tomu, že bylo v tomto případě dle našeho názoru vyjádření servisního střediska nedostatečné, bychom se s Vám rádi domluvili na opravě zboží na naše náklady.

Zašlete nám, prosím, zboží na adresu našeho reklamačního oddělení

Internet Mall – Reklamační oddělení
Areál VGP, hala D2, rampa 54
F. V. Veselého 2760/7
193 00 Praha 9 – Horní Počernice

Nezapomeňte uvést číslo objednávky a informace, že jsme se domluvili na placené opravě. Případně se můžete zastavit na některé naší prodejně, pokud ji budete mít poblíž, a zboží odevzdat k reklamaci tam: https://www.mall.cz/prodejny

Je mi líto, že máte s reklamací u nás takovéto nepříjemnosti a děkuji Vám za pochopení.

S pozdravem,

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2015 10:53, před 9 lety


Alena Žvaková

Vážená paní Raimundová,
děkuji Vám za vstřícné jednání. V tuto chvíli je pro mne velice obtížné kočárek postrádat, proto Vás prosím o informaci, jak dlouho by oprava trvala v případě, že jej dovezu na pobočku v Ostravě?
Děkuji za odpověď, s pozdravem,
Žvaková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2015 18:20, před 9 lety

Vážená paní Žvaková,

požádali jsme servisní středisko o vyjádření k Vaší reklamaci a pokusili se vyřízení zaurgovat. Prosím Vás ještě o trpělivost, věřím, že bude kočárek opraven v nejkratším možném termínu.

Moc se Vám za komplikace omlouvám a děkuji za pochopení.

S pozdravem,

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 13:21, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.12.2015 22:51, před 9 lety


Alena Žvaková

Hodnocení:

Komentář: Při druhé reklamaci nebyla dodržena lhůta 30 dní, a tak mi společnost Mall.cz vrátila peníze. Děkuji, s pozdravem,
Žvaková.