Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
8. 10. 2013 byla zakoupena u společnosti Mall.cz trojkombinace kočárku Casualplay, dne 12. 8. 2015 byla podána reklamace korbičky a podvozku, u korbičky uvolněná stříška (stříška se sklápí při větším fouknutí větru) a u podvozku rozvolněné (vychechtlané) madlo. Reklamace byla zamítnuta s vyjádřením, že závada je způsobena nevhodným zacházením (stříška ale je od toho, aby se dávala dolů, o zacházení s madlem ani nemluvě) a pracovníkem pobočky mi bylo sděleno, že pokud na opravě trvám, že si jej mám opravit v jiném servise na vlastní náklady. Trvám na tom, že s kočárkem nebylo zacházeno nevhodným způsobem a závada by měla být v rámci záruky opravena, neboť jsem přesvědčena, že závada je způsobena nevhodným materiálem (kočárek se běžně používá do tří let věku dítěte, tento kočárek nevydržel bez závady ani dva roky).
Když jsem se tedy na opravu ptala v jiném obchodě, bylo mi sděleno, že toto je velice častým důvodem reklamace kočárků této značky, a že kočárek mi jsou schopni opravit na mé vlastní náklady. K čemu tedy potom je záruka, když si stejně opravu musím zajistit na své náklady jinde a sama?
Casualplay set S4 titanium, vínová.
Oprava rozvolněné konstrukce, oprava padající stříšky.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Žvaková,
Vaši reklamaci jsem znovu posoudili a vzhledem k tomu, že bylo v tomto případě dle našeho názoru vyjádření servisního střediska nedostatečné, bychom se s Vám rádi domluvili na opravě zboží na naše náklady.
Zašlete nám, prosím, zboží na adresu našeho reklamačního oddělení
Internet Mall – Reklamační oddělení
Areál VGP, hala D2, rampa 54
F. V. Veselého 2760/7
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Nezapomeňte uvést číslo objednávky a informace, že jsme se domluvili na placené opravě. Případně se můžete zastavit na některé naší prodejně, pokud ji budete mít poblíž, a zboží odevzdat k reklamaci tam: https://www.mall.cz/prodejny
Je mi líto, že máte s reklamací u nás takovéto nepříjemnosti a děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem,
Ivana Raimundová
Mall.cz
Vážená paní Raimundová,
děkuji Vám za vstřícné jednání. V tuto chvíli je pro mne velice obtížné kočárek postrádat, proto Vás prosím o informaci, jak dlouho by oprava trvala v případě, že jej dovezu na pobočku v Ostravě?
Děkuji za odpověď, s pozdravem,
Žvaková.
Vážená paní Žvaková,
požádali jsme servisní středisko o vyjádření k Vaší reklamaci a pokusili se vyřízení zaurgovat. Prosím Vás ještě o trpělivost, věřím, že bude kočárek opraven v nejkratším možném termínu.
Moc se Vám za komplikace omlouvám a děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Ivana Raimundová
Mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Při druhé reklamaci nebyla dodržena lhůta 30 dní, a tak mi společnost Mall.cz vrátila peníze. Děkuji, s pozdravem,
Žvaková.