Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Již několikrát jsem si objednal do výdejního boxu u nás na vesnici a to proto abych NIKAM nemusel jezdit a mohl si vyzvednout v KTEROUKOLIV denní dobu. POKAŽDÉ byl balík přesměrován z logistických důvodů někam *** a ještě k tomu do kamenné prodejny s otevírací dobou. Proto jsem službu zásilkovny využil naposledy. *** když v tom *** boxu není místo, tak to tam pošlu až tam místo bude!
výdejní box
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Pučálko, v případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, probíhá vždy opětovný pokus o doručení. Teprve když ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Může si tak sám vybrat náhradní pobočku, která mu svou otevírací dobou nejlépe vyhovuje. Pakliže tak neučiní, dojde k přesměrování zásilky automaticky. Cílem je, abyste si zásilku mohl co nejdříve vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny
Žádný náhradní Z-BOX tam na vybrání nebyl, jen výdejní místa. To nemění nic na tom, že si to objednávám tam kam chci z nějakého důvodu. Žádný opětovný pokus nebyl, rovnou to šlo na jiné místo. Co takhle se nejdřív zeptat jestli to chci přeposlat někam do prdele nebo počkat až tam bude místo ? Cílem je vyzvednout si to tam kde potřebuji a kdy potřebuji, naposledy jsem platil dopředu, jestli nedej bože ještě někdy budu muset přes zásilkovnu, tak platba při převzetí a můžete si to přeposílat kam chcete.
Dobrý den, pane Pučálko, pokud byla vaše zásilka do výdejního místa přesměrována rovnou, je možné, že byla například příliš veliká a do Z-BOXu by se svými rozměry nevešla. Rádi to prověříme, potřebujeme k tomu však nejprve trasovací čísla zásilek, které byly takto přesměrovány. Díky tomu se budeme moct podívat, co přesně se ve vašem případě stalo. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.