Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#78874Úraz v prodejně

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2024, před 2 měsíci

Milena Hradecká

Znění stížnosti

Zranila jsem si nohu v prostoru samoobslužných pokladen, ošetření bylo na chirurgii v Trutnově, paní z informací nahlasila úraz na zákaznickém servisu. Odtud se mi ozvala paní s nabídkou poukazky na 1500 Kč...s tím jsem souhlasila. Nakonec to předala na oddělení pojištění, a zde mi odpověděla velmi arogantní paní LF. Napsala jsem stížnost k rukám ředitele společnosti Kaufland a znovu jsem obdržela dopis od této paní. Dá se někde podat stížnost, kde to bude posuzovat někdo kromě paní LF? Nebo ona je zástupce ředitele? Pro mě tedy zvláštní přístup i postup. Hradecká M.


Požadované řešení

Finanční nebo jiné odškodnění.Ale hlavně bez arogance.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 14:17, před 2 měsíci

V tomto případě by pravděpodobně mělo být možné domáhat se případné náhrady újmy u provozovatele obchodu.

Podle § 2956 platí, že vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škodu i nemajetkovou újmu, kterou tím způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.

Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, že k újmě došlo v prostorách patřících podnikateli.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2024 13:53, před 2 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.11.2024 14:41, před měsícem


Milena Hradecká

dobrý den, již jsem se několikrát snažila dovolat na zákaznickou linku Kaufland, zatím marně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2024 16:06, před měsícem

Děkujeme stranám za poskytnuté vyjádření.

Jestliže není zákaznická linka dostupná, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na společnost pomocí e-mailu.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2024 14:40, před 3 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.