Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Zranila jsem si nohu v prostoru samoobslužných pokladen, ošetření bylo na chirurgii v Trutnově, paní z informací nahlasila úraz na zákaznickém servisu. Odtud se mi ozvala paní s nabídkou poukazky na 1500 Kč...s tím jsem souhlasila. Nakonec to předala na oddělení pojištění, a zde mi odpověděla velmi arogantní paní LF. Napsala jsem stížnost k rukám ředitele společnosti Kaufland a znovu jsem obdržela dopis od této paní. Dá se někde podat stížnost, kde to bude posuzovat někdo kromě paní LF? Nebo ona je zástupce ředitele? Pro mě tedy zvláštní přístup i postup. Hradecká M.
Finanční nebo jiné odškodnění.Ale hlavně bez arogance.
|
Tweet |
V tomto případě by pravděpodobně mělo být možné domáhat se případné náhrady újmy u provozovatele obchodu.
Podle § 2956 platí, že vznikne-li škůdci povinnost odčinit člověku újmu na jeho přirozeném právu chráněném ustanoveními první části tohoto zákona, nahradí škodu i nemajetkovou újmu, kterou tím způsobil; jako nemajetkovou újmu odčiní i způsobené duševní útrapy.
Aby došlo k náhradě újmy na zdraví, bude muset spotřebitel prokázat mimo jiné i to, že k újmě došlo v prostorách patřících podnikateli.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
dobrý den, již jsem se několikrát snažila dovolat na zákaznickou linku Kaufland, zatím marně.
Děkujeme stranám za poskytnuté vyjádření.
Jestliže není zákaznická linka dostupná, doporučujeme spotřebitelce obrátit se na společnost pomocí e-mailu.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.