Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#7888Odmítnutí obsluhy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2015, před 9 lety

Petr Dvorský

Znění stížnosti

V Opavě v Kauflandu na Ratibořské ulici Vám v 19.00 hodin (3 hodiny před zavírací dobou) odmítnou pokrájet sýr, protože už mají umytý kráječ.


Produkt

Sýr Radamer


Požadované řešení

Řešení není, jen je třeba si uvědomit, že zákazník přišel nakupovat. Neřeknu, kdyby bylo půl hodiny před zavírací dobou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2015 14:15, před 9 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti nebo vedoucí pracovníky konkrétní pobočky. Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.