Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
ve středu 16.10.2024 jsem nakupovala v obchodě Kaufland v Uherském Brodě.
Využívám výhod aktivováním kuponů vámi nabízených nabídek přes mobilní telefon.
Aktivovala jsem si BIO potraviny, sleva 30%.
Při placení mi tato aktivace provedla slevu 30% pouze u BIO pečiva.
U potravin K-Bio, šť. řepa 500 ml a K-Bio Mrkvová šť. se však sleva neuskutečnila.
Č.účtenky 26330.
Ráda bych věděla, jak je možné, že se tato sleva na účtence neprojevila.
Jako potravinu považuji nejen pečivo, ale i nápoje.
Připadá mi to jako marketingový tah.
Ptala jsem se na informacích a bylo mi sděleno, že toto není akce jejich podniku.
Vrácení rozdílu částky slevy.
A pro příště: lépe specifikovat 30% sleva BIO potravin
nejen pro mne, ale i pro ostatní zákazníky
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel splňoval veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by mu být sleva také řádně poskytnuta.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně, tak jak zde spotřebitel učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.
Dobrý den,
....nyní se čeká na odpověď spotřebitele....
Měla jsem za to, pokud napíšu jedenkrát podnět či informaci o mém nákupu, nebudu muset toto vypisovat opětovně.
Proto jsem zkopírovala text (viz níže), který jsem napsala na mail vasestiznosti@dtest.cz.
Jsem onko pacientka a mám trošku jiné starosti, chápete jistě..... nehodlám dopisovat si skrz prkotinu.
Jen jsem si chtěla koupit aspoň něco "trošku zdravého", dá-li se to takto popsat.
Jsem invalidní důchodce a ráda přijmu aspoň malou slevu.
Nezanevřela jsem na váš obchod, budu zde chodit nakupovat i nadále.
Přeberte si to tedy po svém, jak chcete.
Navrhovat vám nic nebudu.
S pozdravem
Filipská
Dobrý den,
ve středu 16.10.2024 jsem nakupovala v obchodě Kaufland v Uherském Brodě.
Využívám výhod aktivováním kuponů vámi nabízených nabídek přes mobilní telefon.
Aktivovala jsem si BIO potraviny, sleva 30%.
Při placení mi tato aktivace provedla slevu 30% pouze u BIO pečiva.
U potravin K-Bio, šť. řepa 500 ml a K-Bio Mrkvová šť. se však sleva neuskutečnila.
Č.účtenky 26330.
Ráda bych věděla, jak je možné, že se tato sleva na účtence neprojevila.
Jako potravinu považuji nejen pečivo, ale i nápoje.
Připadá mi to jako marketingový tah.
Ptala jsem se na informacích a bylo mi sděleno, že toto není akce jejich podniku.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vážená paní Filipská,
děkujeme za zprávu a zájem o náš věrnostní program.
Mrzí nás popsaná zkušenost týkající se technických potíží při uplatnění slevy ze slevového kupónu BIO potraviny a omlouváme se za vzniklé potíže. Vaši důležitou zpětnou vazbu předáme odpovědným kolegům do oddělení Marketingu, aby popsaným případům předcházeli.
Za důležitou zpětnou vazbu Vám rádi zašleme dárkový poukaz v hodnotě 100,- Kč, který můžete uplatnit při svém příštím nákupu v prodejně Kaufland ČR. Máte-li možnost dárkovou poukázku vytisknout nebo předložit na pokladně z přílohy svého e-mailu, potvrďte nám prosím svou e-mailovou adresu pro její odeslání. V opačném případě nám prosím zašlete svou korespondenční adresu pro odeslání vytištěného poukazu poštou.
Děkujeme za projevenou přízeň a budeme se těšit na Vaši odpověď.
S přáním příjemného dne
Doubravka Kratochvílová
Zákaznické centrum
Kaufland Česká republika