Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#78882Neuskutečněná aktivace 30% BIO potravin

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2024, před 2 měsíci

Ludmila Filipská

Znění stížnosti

Dobrý den,
ve středu 16.10.2024 jsem nakupovala v obchodě Kaufland v Uherském Brodě.
Využívám výhod aktivováním kuponů vámi nabízených nabídek přes mobilní telefon.
Aktivovala jsem si BIO potraviny, sleva 30%.
Při placení mi tato aktivace provedla slevu 30% pouze u BIO pečiva.
U potravin K-Bio, šť. řepa 500 ml a K-Bio Mrkvová šť. se však sleva neuskutečnila.
Č.účtenky 26330.
Ráda bych věděla, jak je možné, že se tato sleva na účtence neprojevila.
Jako potravinu považuji nejen pečivo, ale i nápoje.
Připadá mi to jako marketingový tah.
Ptala jsem se na informacích a bylo mi sděleno, že toto není akce jejich podniku.


Požadované řešení

Vrácení rozdílu částky slevy.

A pro příště: lépe specifikovat 30% sleva BIO potravin
nejen pro mne, ale i pro ostatní zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 08:43, před 2 měsíci

V případě, že spotřebitel splňoval veškeré podmínky pro uplatnění kupónu, měla by mu být sleva také řádně poskytnuta.

Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně, tak jak zde spotřebitel učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2024 15:43, před 2 měsíci

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2024 11:50, před 2 měsíci


Ludmila Filipská

Dobrý den,
....nyní se čeká na odpověď spotřebitele....

Měla jsem za to, pokud napíšu jedenkrát podnět či informaci o mém nákupu, nebudu muset toto vypisovat opětovně.
Proto jsem zkopírovala text (viz níže), který jsem napsala na mail vasestiznosti@dtest.cz.
Jsem onko pacientka a mám trošku jiné starosti, chápete jistě..... nehodlám dopisovat si skrz prkotinu.
Jen jsem si chtěla koupit aspoň něco "trošku zdravého", dá-li se to takto popsat.
Jsem invalidní důchodce a ráda přijmu aspoň malou slevu.
Nezanevřela jsem na váš obchod, budu zde chodit nakupovat i nadále.
Přeberte si to tedy po svém, jak chcete.
Navrhovat vám nic nebudu.
S pozdravem
Filipská


Dobrý den,
ve středu 16.10.2024 jsem nakupovala v obchodě Kaufland v Uherském Brodě.
Využívám výhod aktivováním kuponů vámi nabízených nabídek přes mobilní telefon.
Aktivovala jsem si BIO potraviny, sleva 30%.
Při placení mi tato aktivace provedla slevu 30% pouze u BIO pečiva.
U potravin K-Bio, šť. řepa 500 ml a K-Bio Mrkvová šť. se však sleva neuskutečnila.
Č.účtenky 26330.
Ráda bych věděla, jak je možné, že se tato sleva na účtence neprojevila.
Jako potravinu považuji nejen pečivo, ale i nápoje.
Připadá mi to jako marketingový tah.
Ptala jsem se na informacích a bylo mi sděleno, že toto není akce jejich podniku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2024 15:15, před 2 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 21:22, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.11.2024 22:08, před měsícem


Ludmila Filipská

Vážená paní Filipská,

děkujeme za zprávu a zájem o náš věrnostní program.

Mrzí nás popsaná zkušenost týkající se technických potíží při uplatnění slevy ze slevového kupónu BIO potraviny a omlouváme se za vzniklé potíže. Vaši důležitou zpětnou vazbu předáme odpovědným kolegům do oddělení Marketingu, aby popsaným případům předcházeli.

Za důležitou zpětnou vazbu Vám rádi zašleme dárkový poukaz v hodnotě 100,- Kč, který můžete uplatnit při svém příštím nákupu v prodejně Kaufland ČR. Máte-li možnost dárkovou poukázku vytisknout nebo předložit na pokladně z přílohy svého e-mailu, potvrďte nám prosím svou e-mailovou adresu pro její odeslání. V opačném případě nám prosím zašlete svou korespondenční adresu pro odeslání vytištěného poukazu poštou.

Děkujeme za projevenou přízeň a budeme se těšit na Vaši odpověď.

S přáním příjemného dne

Doubravka Kratochvílová

Zákaznické centrum
Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.