Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
uz jsem opravdu vytocena!!!!!!!!
delate ze zakaznika, obycejneho, pracujiciho a normalniho cloveka, akorat šaška! je naprosto nemozne u vas nakoupit za slusne ceny, protoze v den akce je vse v akci do obeda pryc, vykoupeno duchodci a vetnamci. normalni clovek nema cas k vam chodit 20x tydne a overovat si dostupnost nebo si hlidat nesmyslne datumove rozfazovane akce - tohle vymyslelo nejaky marketingovy tele!
od stredy 16. 10. jsem byla u vas, poloabiny pardubice, celkem 4x, a to predevsim pro akcni figaro cokoladu na vareni. pred hodinou jsem se opet vratila z ochodu a pochopitelne cokoladu nemam. a s komenty od informaci typu "no vite, blizi se Vanoce", "tak si kupte jine akcni zbozi", ..., bezte nekam...
to by muselo hlavne taky jine akcni zbozi byt dostupne, protoze se nejedna jen o cokoladu!
a vrchol vseho je drzost vasi pracovnice! celou situaci jsem probirala s manzelem, a kdyz jsme zasli do ulicky, slysela jsem pracovnici jak nas pomlouva a komentuje to, co si rikame. co to jako je za chovani!!!! kdyz jsem z ulicky vysla a dal ji na jevo, ze nejsem hlucha, tak si jeste dovolila na me zvysovat hlas a rozdavat moudra jako, ze ona za to nemuze, protoze cokoladu nevyrabi a podobny blaboly. jeji jmeno bohuzel nevim, mela delsi hnede, vlnite vlasy, bryle...
laskave se dejte dohromady!!!! zacnete se chovat k zakaznikovi s respektem, a to ted nemyslim jen tu drzou damu, ale celkovy pristup k reklamovani akci a zajisteni dostatku zbozi!
zajistit dostatek zbozi v akci a 13 ks figaro cokolady na vareni za aktualni akcni cenu, dekuji
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.