Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
chci si stěžovat na absolutně nezvládnutou změnu, která proběhla před drahnou dobou u linky 400 (IDOL + PID). Na této lince bylo zpoždění běžné, ale téměř vždy kvůli dopravní situaci, nyní je zpoždění proto, že odbavení jednoho cestujícího trvá 3 minuty a v páteční extrémní špičce už nyní máme zpoždění 20 min, jen kvůli tomu, že odbavování trvá sto let.
Tuto skutečnost by vyřešilo dříve běžně možné zakoupení místenek (a celého jízdného - současný mistenkovy systém je nedostačující).
Pokud nejde zakoupit místenku na celou trasu, i pouhé zakoupení místenky z Mělníka nebo Medonos by celý proces úžasně urychlilo.
Takhle jsou cestující i řidič pod extrémním tlakem a všichni jsou z této situace vystresovaní a mnozí i agresivní.
Rozumím, že nedostatek řidičů může být komplikující, ale ten nemá nic společného s elektronickým řešením situace.
Děkuji za Váš čas
S pozdravem
Jana Čepičková, Ph.D.
- Funkční IT support, která tyto situace vyřešit umí
- Aktivní komunikace s PID
Požadovaný výsledek - autobus odjíždí s max petiminutovym zpožděním (5 minut obvykle zabralo odbavení všech cestujících v dřívějších letech)
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.