Společnost


ČSAD Česká Lípa a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78898Linka 400 - neakceptovatelná zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2024, před 3 měsíci

Jana Čepičková

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci si stěžovat na absolutně nezvládnutou změnu, která proběhla před drahnou dobou u linky 400 (IDOL + PID). Na této lince bylo zpoždění běžné, ale téměř vždy kvůli dopravní situaci, nyní je zpoždění proto, že odbavení jednoho cestujícího trvá 3 minuty a v páteční extrémní špičce už nyní máme zpoždění 20 min, jen kvůli tomu, že odbavování trvá sto let.
Tuto skutečnost by vyřešilo dříve běžně možné zakoupení místenek (a celého jízdného - současný mistenkovy systém je nedostačující).
Pokud nejde zakoupit místenku na celou trasu, i pouhé zakoupení místenky z Mělníka nebo Medonos by celý proces úžasně urychlilo.
Takhle jsou cestující i řidič pod extrémním tlakem a všichni jsou z této situace vystresovaní a mnozí i agresivní.
Rozumím, že nedostatek řidičů může být komplikující, ale ten nemá nic společného s elektronickým řešením situace.

Děkuji za Váš čas

S pozdravem
Jana Čepičková, Ph.D.


Požadované řešení

- Funkční IT support, která tyto situace vyřešit umí
- Aktivní komunikace s PID

Požadovaný výsledek - autobus odjíždí s max petiminutovym zpožděním (5 minut obvykle zabralo odbavení všech cestujících v dřívějších letech)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2024 15:53, před 3 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat např. na e-mail: info@csadcl.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2024 21:45, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.