Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7890Chování ochranky a pokladní prodejny Moravský Krumlov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2015, před 9 lety

Karel Hamsa

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 29.9.2015 v cca 10:15 jsme byli nakupovat ve Vaší prodejně v Moravském Krumlově. S podobným chováním jsme se již dlouhou dobu nesetkali. Při placení si několikrát pokladní nechala ukazovat vybrané zboží. Když jsem se ji slušně zeptal proč ze mě dělá potencionálního zloděje tak řekla, že to má nařízené (to jim nakazujete dělat ze zákazníků potencionální zloděje?) V tom přispěchal člen ochranky, že na nás zavolá policii a že tam musíme počkat. Řekl jsem ať ji zavolá ale že v žádném případě na ni nebudu čekat. Pokladní pokračovala v markování zboží, které nám hazela do košíku. Po té jme odešli ještě nakoupit do uzenin Makovec s.r.o. které jsou součástí tohoto objektu a obsluha tamních prodavačk se s Vašimy pracovníky nedala srovnat.


Produkt

Jak už jsem víše uvedl považuji toto jednéní za krajně nevhodné. S přítelkyní se kterou jem nakupovel pracuje jako vedoucí pokladen a i ta se podivovala nad tímto chováním. Řekla mi, že by si v jeji prdejně podobný přístup nemohli dovolit. Dost často nakupoji v Rakousku a měli by jste vidět jak se tam chovají k zákazníků a to nehledě ke kvalitě a ceně u nich prodávaného zboří. Stále se chceme vyrovnat zapadním zemím, ale pokud se budou takhle chovat pracovníci v obchdech tak se jim stěží vyrovnáme.


Požadované řešení

Poučit Vaše pracovníky , že existuje "princin neviny" a že se podle toho nají chovat k Vašim zákazníkům. Jste dceřiná společnost německé firmy a tak doufám, že Vám jistě oni poradí jaké opatření máte udělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2015 14:28, před 9 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 09:33, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.