Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#78903Problémy s vystavením kreditní karty u CSOB.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2024, před 3 měsíci

George Starman

Znění stížnosti

Viz nadpis shora. Přikládám jeden Email a jednu přílohu z korespondence.
Dobry den, zopakujme, ze nas zajem a usili by se zde melo zuzit a
soustredit vylucne a jen na (znovu)otevreni resp. pokracovani meho
uctu rozsireneho o jistenou uverovou kartu (secured credit card)/pro zacatek staci i
5-10.000 kc, ktere mohu obratem v hotovosti deponovat/. Dalsim by mohl
byt novy ucet naseho sverfondu, ktery by mohl byt tez formalne veden
pod mym jmenem ve funkci a kapacite jeho spravce coz jiz nejpozdeji od
roku 2013 /resp. 2008!/ jsem.
Toto je v teto fazi dvoustranne jednani a bylo by mozna vhodne
dohodnout i ustni /napr. i video/ konferenci pro vyjasneni situace a
primocare reseni bez zbytecneho studia tuctu predpisu jak pisete.
JUDr. G.F.Starman, v.r.


Produkt

Beze slov.


Požadované řešení

Vydání karty. Velmi jednoduchá záležitost, jen to chce pochopit její podstatu a účetní/bankovní a právní pozadí.
Děkuji. GFS
GeorgStarman@Gmail.com /777-405747 (jen SMS)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 12:54, před 3 měsíci

V daném případě záleží na smluvních podmínkách, neboť povinnost vydat kartu není stanovena zákonem. Je-li ve smluvních podmínkách stanoveno, že banka vydá kartu klientovi při otevření účtu, pravděpodobně by v popsané situaci došlo k porušení smluvních povinností.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2024 11:50, před měsícem

Vážení, dovoluji si Vás informovat, že dne 11. 11. 2024 ČSOB případ uzavřela s detailním odůvodněním, které bylo zasláno spotřebiteli. S pozdravem Monika Kunst manažer řešení stížností Odbor podpory a správy pojištění ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB Masarykovo náměstí 1458, 530 02 Pardubice e-mail: monika.kunst@csobpoj.cz infolinka: 466 100 777 www.csobpoj.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2024 07:00, před měsícem

Děkujeme společnosti za poskytnutou informaci a součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2024 18:32, před měsícem


George Starman

Vážená paní H,

K mé níže přetištěné poslední poště z 20.11. přidávám ještě aspoň toto (viz dále) s tím, že věc vyřešena není a zvažuji obrátit se na Finančního arbitra, protože CSOB jako právní osoba nebyla v žádné fázi konverzace zastoupena osobou znalou práva pročež věc nevyústila, a vyústit ani nemohla, do zákonného a positivního řešení. Pouhá zmínka, že došlo ke konsultaci s blíže neurčeným "PRÁVNÍM ODDĚLENÍM" totiž nestačí. Zde tedy k předchozí argumentaci přidávám ještě dalších několik aplikovatelných ustanovení NOZ na podporu mého nároku, mých práv a jejich zákonného rámce.
ust. 1732(1) NOZ, 1732(2), 1740(1), 1740(3) - a srov zde zejm.i princip oddělitelnosti, tj. tzv "salvátorskou klauzuli", a konečně ust.1729 NOZ.

Vážená paní H.

tato neformální konverzace nevyústila bohužel v žádný konkrétní nebo konstruktivní postup a tudíž anids výsledek
ačkoliv případ je poměrně triviální..
Postrádá totiž základní aspekty jakož i příslušnýd nepostradatelný formální rámec.
1. Mluvím totiž a nevím s kým. Není možné, aby se jí zúčastnil jen neurčitý, údajný anonym (právní oddělení CSOB ?),
který tím, že není jmenován, není účastníkem a pro potřeby dané diskuze právně neexistuje a navíc komunikuje jen přes Vás, která nejste a nemůžete být zástupkyní tohoto údajného zástupce, a nemohu tak přesně vědět co nebo jak se mi snaží tímto způsobem sdělit.
2. Tento anonym dále nerozebírá věc důsledně nebo ve všech relevantích a důležitých bodech, pokud se jí vůbec kompetentně zaobírá, což by nevadilo pokud bychom smysluplně a bez větších prodlev postupovali k cíli, což se ale neděje.
3. Můj návrh na osobní konferenci tež uvázl neznámo kde aniž proč.
4. Z dosavadního jednání tak vysvítá zatím spíše jen nejistota, ne-li vůbec zmatek ač nejde o nic složitého. Atd.
5. Jak se zdá, účastní se této debaty - jak je zvykem - i více lidí, pokaždé někdo jiný, a navíc nemáme nikde žádný Spis, kde by byl všechen materíál doposud předložený přehledně utříděn a prezentován, takže nikdo nemá ucelený přehled o tom, jak se věci mají, neví co se děje a všíchni jen tápou a o věc vždy jen lehce, povrchně zavadí bez naděje na její ucelené pochopení a úspěšné dovedení do konce.
6... Věci se musí někdo seriózně ujmout, ne někdo kdo se skrývá za "kanceláří" nebo za "Vámi" a jeho argument je z druhé ruky, tj. sám o sobě neověřitelý, nejasný a neplatný.
Dojednejte mi schůzku (na Praze 6) s nejlépe i dvěma, ne-li třemi dobrými právníky a třeba i ne firemními, pokud
takové CSOB nemá ... Věc zcela určitě řešení má, ale ne v tomto kolotoči nejistot a záhad.
Děkuji.
JUDr.George Starman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2025 09:11, před 6 dny

Vážení, dovoluji si Vás informovat, že ČSOB případ uzavřela s detailním odůvodněním, které bylo zasláno spotřebiteli. S pozdravem Monika Kunst manažer řešení stížností Odbor podpory a správy pojištění ČSOB Pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB Masarykovo náměstí 1458, 530 02 Pardubice e-mail: monika.kunst@csobpoj.cz infolinka: 466 100 777 www.csobpoj.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2025 13:26, před 2 dny

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Vzhledem k tomu, že spotřebitel zmiňuje řízení před Finančním arbitrem, necháváme stížnost otevřenou a přeřazenou na něj, aby nás o svém dalším postupu mohl dále informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2025 15:51, před 2 dny


George Starman

Dobrý den, především děkuji dTestu za toto forum a jeho snahu vypomoci obcanům v oblasti tak složité a kontroverzní jako je české právo, které nemá zdravou základnu, je komplikované, rozhárané a navíc i zneužívané pročež nevede a ani nemůže vést k objektivně přijatelnému řešení sporů nebo kauz v zájmu férovosti, spravedlnosti nebo zdravého rozumu a věci namísto toho běžně a rutinně zaplétá, zmatkuje a zatahuje do bezedných, nekonečných bažin bez naděje na vyváznutí.
-- K věci a pro ilustraci. Všimněme si, jak CSOB tento spor "řeší" právě zde (viz shora). Pro ni je řešením jednoduchá fráze opakovaná zde ve dvou po sobě jdoucích vyjádřeních, že "ČSOB případ uzavřela s detailním odůvodněním, které bylo zasláno spotřebiteli". A hotovo!?
Námitky. Právní věc není a nemůže být "uzavřena", neřku-li tak, že jedna strana ji jednoduše prohlásí za "ukončenou" nebo "uzavřenou", pokud však spor i nadále trvá, pokud není vyřešen, Takový postup neobstojí před zákonem ani právními principy nebo právní - aniž i obyčejnou selskou - logikou. "Detailní odůvodnění" CSOB zde nebralo zákon ani právo v ůvahu. Detailní též nebylo. Takže jsme i nadále na začátku věci před 2 roky.
-- Jeden důvod této komplikace je, že se na straně CSOB věcí nezabývá ani po 2 letech tahanic ani jeden právník, čímž
se točíme na jednom místě v bezvýchodnostech byrokratického kolotoče a beobsažných nic neřešících slovesností.
-- V příloze uvádím vybrané zákony, které zde lze (až na pár výjimek označených např. jako /H-systém/) aplikovat. Těmi je nutno argumentovat pro důsledný postup.
-- Podotýkám, že podstatou věci je Nabídka CSOB o poskytování služeb, kterou klient přijal čímž došlo k závazné smlouvě. Klient vznesl pouze výhradu vůči Pozdější podmínce CSOB, že pro poskytnutí jisté služby si CSOB vyhrazuje právo porušit jeho právo na soukromí, což nelze, a ačkoliv poskytnutí těchto chráněných nebo osobních informací není pro poskytnutí služby nezbytné (a ovšem ani dostatečné). To lze dále odůvodnit a rozvést. Zabralo by to ale mnoho času a místa. Namísto toho ať CSOB předloží věc fundované a kompetentní právní kanceláři spolu s přílohou aplikovatelných zákonů k prostudování.
Děkuji. GFS.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2025 11:26, před 6 hodinami

Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.

Vzhledem k tomu, že naše služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti a společnost v tomto případě opakovaně uvádí, že stížnost uzavřela, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při Finančním arbitrovi. Pokud tak neučiní, budeme muset stížnost uzavřít s nedosažením dohody. V opačném případě bychom stížnost nechali otevřenou, aby nás spotřebitel mohl informovat o výsledku řešení sporu před finančním arbitrem.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl informovat, zda využije možnosti obrátit se na finančního arbitra. V opačném případě jej žádáme o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.