Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#78906Hrubý řidič s vulgarismy linka číslo 5 Sp 7C4 8888

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2024, před 3 měsíci

Kristýna Doleželová

Znění stížnosti

Dnešním ránem jsem jela linkou 5, z konečné zastávky Máj, myslím že to bylo číslo 173 , sp 7C4 8888.
Vyjdu z baraku kde mam ze zastavky 400m, s tím že už na ní vidím z toho místa, bylo 48 říkám si že tam je ten autobus, říkám že beztak mi odjede před nosem , že teď zavřel dveře.. Že beztak přijel dříve, očividně tam stál a čekal na čas kdy může odjet. Čas na idosu je 7:50 že to přijedez konečného odpočívadla, s tím že minuta max je na nástup lidí.
Doběhla jsem do autobusu 50, ten autobus měl otevřený už jen ty přední dveře, ráda bych mu poděkovala, za to že mě a
zpozoroval, ale slovy že na mě hude někdo po ránu řvát ,, dělej ty ***“!! , už ani nemám chuť být slušná nebo vlastně milá. Pak se jen ptám se slovy, prosím on jen já chvátám. Myslím že jsem nezpůsobila svojí vinnou nejaké zpoždění když přijel na dalsi zastavku včas!
Myslim ze jsem taky clovek a ani nezaslozim si aby 45+ typek po me rval po ranu na 21 letou holku, uvedomujete si kazíte ostatnim lidem praci ? Co třeba delaji v restauraci 13h, mezi lidma, kde si takovehle chovaní a vulgarismy k lidem nemůžou dovolit, pod podmínkou toho že je instantně za takovéhle chování vyhodí? Tak jako kdybych řekla zákazníkovi řekla ,,dělej, žer ***!!”. Byli by jste nasraný jako já. Ještě abych nezapomněla, když jsem na zastávce si fotila spz autobusu, tak tam ten danný muž ani není vidět, přikládám jako důkaz. A vůbec vyjížděl ze zastávky a měl v ruce a telefon, fotil si mě když jsem šla na přechodu. Takže porušení osobním práv ? Ještě mi mává z okénka, jo tak už mi takovýhle lidem nezbývá ukázat jen prostředníček, za takovéhle chování. Taky bych se měla chovat jak on k zákazníkovi ?


Produkt

Vulgární drzý řidič.


Požadované řešení

Mě by v mojí práci v gastru za rohke vyhodili ignee ten den s výpovědí, takže je to zcela na vás .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2024 13:11, před 3 měsíci

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnost je tedy nutné směřovat přímo ke společnosti, a to buď prostřednictvím telefonu: 387 719 123 anebo emailu: info@dpmcb.cz.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.